۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۸۹۰۵۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مطالبه گری شاخصه مهم دانشجویان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه روز دانشجو نماد استکبار ستیزی است، گفت: دانشجو با تکیه بر روحیه مطالبه گری باید جلوی انحرافات را بگیرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان الیگودرز که در سالن همایش دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، گفت: این یادآوره برای راست قامتان شهدای دانشجو با مناسبت روز دانشجو فرصتی برای بیان نقش دانشجو در جامعه و بیان آرمان ها و ارزش هایی که دانشجویان دنبال آن هستند، است.

وی با بیان اینکه روز دانشجو نماد استکبار ستیزی است، افزود: برگزاری این یادواره از سوی دیگر فرصتی برای شناخت توانایی دانشجویان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: در میان اقشار مختلف قشر دانشجو دارای برجستگی هایی همچون صراحت، مطالبه گر بودن، سیاسی بودن و بیان خواسته های جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه مطالبه گری از مهم ترین شاخصه های دانشجو است، عنوان کرد: دانشجویان باید با مطالبه گری خود از مسؤولان جلوی خودکامگی، انحراف و ضایع شدن حقوق مردم را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: 16 آذر متعلق به دانشجوی ضدآمریکایی است و امروز نیازمند جنبشی هستیم که دانشجویان را در مبارزه با آمریکا و ضداستعمار و استبداد بودن پیشتاز سازد.

گفتنی است، در پایان برگزاری یادواره هشت شهید دانشجوی الیگودرزی که به همت بسیج دانشجویی و مراکز عالی و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، از خانواده های معظم شهدا قدردانی شد./9451/    پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات