۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۸۹۰۴۵
معاون فرهنگی ستاد ارتش:

انقلاب اسلامی، قرآن را از مهجوریت درآورد

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با تاکید بر اینکه دستاوردهای قرآنی ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، گفت: چنانچه تلاش کنیم تا دل و جان ما با قرآن مانوس شود، هیچ دشمنی توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.
سعید نصیرالاسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ستاد ارتش با شرکت متسابقین یکان‌های تابعه این ستاد از صبح امروز در مسجد امام خمینی(ره) و حسینیه ثارالله(ع) ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام سعید نصیرالاسلامی با تأکید بر اینکه دستاورد‌های قرآنی ارتش و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، گفت: چنانچه تلاش کنیم تا دل و جان ما با قرآن مانوس شود، هیچ دشمنی توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش تصریح کرد: به برکت انفاس قدسیه و قرآنی حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی، قرآن از مهجوریت خارج شد و امروزه به یک فرهنگ پویا و حاکم در جامعه ما تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه ستاد ارتش در حد مطلوبی می‌باشد و مسابقات قرآنی با شور و شوق فراوانی در سی و هشتمین دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده که این مثال زدنی است؛ خاطرنشان کرد: امروز ارتش نه تنها در مسابقات کشوری بلکه در مسابقات بین المللی قرآن کریم افتخارات زیادی کسب نموده و علاوه بر کارکنان پایور و وظیفه، در بین خانواده‌های کارکنان، همسران و فرزندان این عزیزان و همچنین دانشجویان ارتش، فرهنگ قرآنی حاکم شده و مسابقات قرآنی با کیفیت شایسته‌ای برگزار می شود.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در ادامه گفت: در این مرحله از رقابت‌های قرآنی ستاد ارتش بیش از ۱۵۰ نفر از متسابقین یگان‌های تابعه به مرحله ستادی راه یافته اند که در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ یک، سه، پنج، ده، پانزده، بیست، بیست و پنج و کل قرآن کریم و تفسیر سطح یک و دو طی امروز با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان حدود ۴۰ نفر برگزیده به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد راه خواهند یافت./۸۰۴/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات