۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۸۸۹۹۷
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

مسؤولان پاسخگوی عملکرد خود در راستای تحقق شعار سال باشند

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: مسؤولان و متولیان امور باید پاسخگوی عملکرد خود در راستای شعار «تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی» باشند.
حجت الاسلام قدیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در نشست مسؤولان استانی، با اشاره به اقدامات دشمنان در راستای ناامید کردن مردم از توان انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: دستان خالی دشمن در جنگ نرم و اتهام زنی از سر استیصال از نشانه‌های شکست دشمن در این پروژه است.

وی افزود: روند تحولات داخلی کشور بعد از اعلام مرحله نهایی تحریم‌ها در ۱۳ آبان ماه، دشمنان نظام اسلامی را متحیر و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار ساخته است.

حجت‌الاسلام قدیمی تصریح کرد: مردم ایران نیز به این باور رسیده‌اند که قادر هستند جنگ اقتصادی دشمن را نیز همچون جنگ تحملی، کودتاها، اقدامات تروریستی، توطئه‌های تجزیه‌طلبانه سال‌های آغازین انقلاب، تهاجم فرهنگی، فتنه‌های پیچیده و جنگ‌های نیابتی سال‌های اخیر به شکست رسانده و پیروزی دیگری را به نام مردم ایران در چهلمین سالگرد بزرگداشت انقلاب اسلامی ثبت کنند.

وی با تأکید بر اینکه البته این موضوع چیزی از سهم مسؤولان و متولیان در بهبود اوضاع اقتصادی کشور کم نمی‌کند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید پاسخگوی عملکرد خود در راستای شعار «تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی» باشند.

حجت‌الاسلام قدیمی اضافه کرد: یکی از لوازم حمایت از کالای ایرانی، مدیریت صادرات و واردات است؛ ازاین‌رو باید ممنوعیت واردات محصولات غیراساسی و محصولات دارای مشابه داخلی در دستور کار مسؤولان امر باشد.

وی اظهار کرد: همچنین نباید اجازه داد کالایی بدون مجوز و به‌صورت قاچاق وارد کشور شود و از سوی دیگر ایرانی‌ها هم خود را مقید و متعصب به مصرف کالای ایرانی کنند.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب استاندار جدید خراسان شمالی، گفت: مردم استان از تعویض پی‌درپی استانداران خسته شده‌اند، زیرا این‌گونه به نظر می‌رسد که استان خراسان شمالی به آزمایشگاهی برای تعلیم مدیران ارشد برای نقاط دیگر کشور شده است.

حجت‌الاسلام قدیمی افزود: مردم استان از استاندار جدید انتظار دارند جبران عقب‌ماندگی‌های استان از ناحیه جابه‌جایی پی‌درپی استانداران را کرده و به قول‌های استانداران گذشته عمل کند./9314//۶۰۲/خ

ارسال نظرات