۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۸۹۸۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پرورش طلاب فاضل، متعهد و آراسته به هنر رسالت امروز حوزه است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید تلاش کنیم تا سربازان شایسته ای برای امام زمان(عج) تربیت کنیم، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تربیت و پرورش طلاب فاضل، متعهد و آراسته به هنر بهره گیریم.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع کارکنان و پرسنل مرکز مدیریت حوزه علمیه استان در ساری با اشاره به این که حوزه علمیه استان با بیش از دو هزار طلبه یکی از مراکز مهم حوزوی کشور محسوب می شود، گفت: باید از این ظرفیت موجود در جهت رسیدن به جایگاه رفیع در عرصه حوزوی کشور بهره گیریم.

وی با بیان این که حوزه علمیه مازندران با توجه به ظرفیت های موجود می تواند به عنوان مراکز حوزوی در منطقه محسوب شود، افزود: این بنا و مدارسی که در استان وجود دارد ظرفیت است که باید از همه این پتانسیل ها استفاده بهینه شود.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که مازندران در طول تاریخ مهد پرورش علما و شخصیت های برجسته حوزوی بوده است، خاطرنشان کرد: علما و فقهای دینی برجسته ای در مدارس علمیه استان پرورش یافتند و امروز برخی از این شخصیت ها مایه افتخار جهان اسلام هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) نیست، تصریح کرد: این افتخار بزرگ امروز نصیب همه ما شده که باید از این فرصت مناسب جهت تربیت و پرورش طلاب استفاده کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که با خود را نوکر و خادم سربازان امام زمان(عج) بدانیم، افزود: در این مسیر ارزشمند باید اخلاص خود را حفظ کنیم و با همه توان در خدمت سربازان حضرت باشیم.

امام جمعه نکا با بیان این که باید تلاش کنیم تا سربازان شایسته ای برای امام زمان(عج) تربیت کنیم، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تربیت و پرورش طلاب فاضل، متعهد و آراسته به هنر بهره گیریم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلابی که پرورش می دهیم باید آراسته به هنر نویسندگی، سخنگویی، استفاده از ابزار نوین و ادبیات مواجه با مخاطبان نسل جدید باشند، بیان داشت: اگر طلبه ای که تربیت می کنیم چنین ویژگی هایی داشته باشند به طور حتم در مسیر پیش روی موفق بوده ایم.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که اگر چنین طلابی تربیت کنیم می توانیم سنگر های کلیدی دنیا را فتح کنیم، گفت: امروز کشور ما به برکت نظام ولایی، اشراف و مدیریت مقام معظم رهبری و سیاست گذاری های مدبرانه ایشان در تقابل با سیاست های استکبار جهانی  با قدرت ایستاده است./۹۵۰/پ602/ب1

ارسال نظرات