۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۸۸۹۷۷
امام جمعه تبریز:

انتظار مردم از مسؤولان حل مشکلات است

امام جمعه تبریز گفت: مردم ما بسیار فهیم هستند؛ هر انتظاری که از ملت داشته ایم؛ همواره برآورده کرده اند ولی همه باید بدانیم که آن ها هم مشکلاتی دارند و انتظار دارند مشکلاتشان را رفع کنیم.
دیدار وزیر صنعت با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی صبح امروز در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که انتصاب حضرتعالی با بحران اقتصادی و مشکلات در حوزه صنعت و تولید همزمان شده است، اظهار داشت: حل این بحران نیازمند همت و تدبیر ویژه است.

امام‌ جمعه تبریز افزود: انتظار داریم با حضور شما در وزارت صمت، تمامی مشکلات حوزه صنعت همچون مشکلات ارزی، تامین مواد اولیه، تامین نقدینگی و مشکلات موجود در ثبت سفارش کالا رفع شود.

وی ادامه داد: حضرتعالی تجربیات ارزنده ای در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی داشته و در دوران قائم مقامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، به تجربیات ارزنده خود افزوده اید، بر همین اساس انتظار داریم با تدبیر و درایتی که از شما سراغ داریم به رفع مشکلات صنعتگران، توجه ویژه ای داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: بعداز تحولات بازار ارز، صنعتگران در تامین مواد اولیه، تامین نقدینگی و همچنین ثبت سفارش برای واردات کالاهای مورد نیازشان با مشکلاتی مواجه هستند که باید وزارت صمت با کاری جهادی در جهت رفع آن تلاش داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: مردم ما بسیار فهیم هستند؛ هر انتظاری که از ملت داشته ایم؛ همواره برآورده کرده اند ولی همه باید بدانیم که آن ها هم مشکلاتی دارند و انتظار دارند مشکلاتشان را رفع کنیم./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات