۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۸۸۹۷۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

امر به معروف و نهی از منکر باید از درون خانواده شروع شود

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: دشمنان و بدخواهان به جایگاه بلند و عظمت زن در اسلام آگاه هستند و چون می دانند که نقش آنها بی بدیل بوده درصدد هستند تا با هجمه علیه آنها و تهاجم فرهنگی نظام و بنیان خانواده را متزلزل سازند.
امام جمعه ایلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در جلسه شورای اداری استان ایلام که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در سالن کنفراس استانداری در حال اجراست اظهار داشت: در تاریخ اسلام نقش زنان بسیار محوری و پررنگ بوده است.

وی افزود: حضور بانوان در تاریخ اسلام و نقش بی بدیل آنها یکی از نشانه های جایگاه و منزلت انها در دین اسلام است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: در حادثه و حماسه بزرگ عاشورا حضرت زینب (س) با افشاگری های خود در کوفه و شام سبب شد تا پیام عاشورا به گوش همه برسد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار عنوان کرد: زنان ایلامی نیز با تاسی از بانوی بزرگ عاشورا در طول ۸ سال دفاع مقدس در کنار مردان و در راه دفاع از این مرز و بوم ایستادند و ایثار آنها در تاریخ جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان به جایگاه بلند و عظمت زن در اسلام آگاه هستند و چون می دانند که نقش آنها بی بدیل بوده درصدد هستند تا با هجمات علیه آنها و تهاجم فرهنگی نظام و بنیان خانواده را متزلزل سازند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به عدم نظارت کافی در صدا و سیما تاکید کرد: متاسفانه گاهی اوقات صحنه هایی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود که  خجالت آور است و این مهم در چارچوب اسلام نیست.

وی اضافه کرد: نظام خانواده نخستن و مهمترین بنیان در جامعه است زیرا که خانواده کانون تربیت و پرورش کودکان است و همه ما نسبت به خانواده مسؤول هستیم.

این مدرس حوزه ابراز کرد: مساله تهاجم فرهنگی دشمن علیه خانواده بسیار جدی بوده و باید با کارهای فرهنگی در سانه ها در مقابل این هجمات ایستاد و باید امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده شروع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در پایان گفت: وضعیت بیکاری در استان ایلام بسیار نگران کننده است که یکی از راه های کاهش آمار بیکاری تقویت صنایع دستی بوده و در آن زنان نقش مهمی خواهند داشت./۸۷۹/پ601/ب1

ارسال نظرات