۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۸۸۹۵۳
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اجازه اختلاف افکنی به دشمنان نمی دهیم

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنی با اسلام همیشه بوده و خواهد بود و کار دشمنان اختلاف‌افکنی و فاصله انداختن بین برادران دینی است و ما باید اجازه نفوذ به دشمن ندهیم و نیروهای نفوذی را شناسایی کنیم.
ماموستا محمدی

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا محمدی در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت این هفته کرمانشاه ضمن محکوم کردن عملیات ناجوانمردانه تروریستی روز گذشته در چابهار، اظهار داشت: هیچ انسانی به این عمل راضی نیست و هرکس نسبت به این گونه اعمال تروریستی رضایت داشته باشد یقینا شریک در جرم آن‌ها است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه شهدا را برادران و نگهبان آسایش و امنیت مردم دانست و تصریح کرد: این گونه اعمال تروریستی یقینا کار دشمنان خارجی کشور است که همواره در صدد توطئه علیه ملت ما هستند.

وی خطاب به تروریست‌ها، گفت: ای بی‌دین‌ها، ای بی‌ایمان‌ها از کشتن پاسداران، مرزبانان و نیروهای انتظامی ما چه عایدتان می‌شود؟ آیا این اسلام است؟.

محمدی با اشاره به توطئه‌های فراوان علیه اسلام در طول تاریخ، یادآور شد: دشمنی با اسلام همیشه بود و خواهد بود و کار دشمنان اختلاف‌افکنی و فاصله انداختن بین برادران دینی است و ما باید اجازه نفوذ به دشمن ندهیم و نیروهای نفوذی را شناسایی کنیم.

خطیب جمعه اهل سنت با تأکید براینکه اسلام از بین نخواهد رفت و پایدار خواهد بود، ادامه داد: آمریکا در برابر مقاومت اسلامی در منطقه کاملا شکست خورده است و ما باید برای پیروزی برادران خود و عزت اسلام دعا کنیم.

وی اظهار داشت: خداوند متعال را به خاطر بارندگی‌های اخیر شاکریم که موجب شادی مردم اعم از کشاورز و غیرکشاورز شده است.

محمدی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات، گفت: مردم باید حتما زکات اموالشان را بپردازند که این امر موجب رحمت بیش از پیش الهی خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ضمن فراخواندن مردم به تقوا و عدم پیروی از نفس، گفت: مردم باید از عالمان به دین و قرآن در زندگی خود استفاده کنند و از یاد خدا غافل نشوند.

منبع: فارس

ارسال نظرات