۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۸۹۴۹
امام جمعه زاهدان:

رشادت پرسنل انتظامی تروریست‌ها را در رسیدن به اهدافشان در چابهار ناکام گذاشت

امام جمعه زاهدان گفت: ماموران انتظامی با رشادت خود تا مرز شهادت رفتند اما به تروریست‌ها اجازه ندادند نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: روز چهاردم آذر ماه در استان سمنان کنفراس نماز برگزار شد و سالانه یک بار در یک استان به صورت سراسری داریم تا مردم اهمیت به نماز را بیشتر درک کنند.

امام جمعه زاهدان افزود: هیچ عملی به اندازه نماز برای ما مفید نیست نمازی که در پنج وعده اقامه می‌شود، زکات و خمس را سالی یکبار انجام می‌دهیم اما با اقامه نماز روزی پنج وعده در برابر پروردگار یکتا قرار میگیریم.

وی گفت: در استان ما در هفته ای که گذشت دو اتفاق داشتیم متاسفانه دو نفر از عزیزان ما به شهادت رسیدند اما اتفاق خوشایند این بود که یک بار دیگر اجازه ورود به تروریست‌ها ندادند تا نقشه‌های شوم خود را اجرا کنند و با رشادت و شهادت دو تن از عزیزان انتظامی یکبار دیگر چشم دشمن کور شد.

خطیب نماز جمعه زاهدان ادامه داد: اگر رشادت و این مردانگی ها این شهدا نبود ممکن بود فاجعه‌ای بزرگ رخ میداد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به روز دانشجو افزود: در سال 32 نیکسون قرار بود به تهران سفر کند اما با کودتایی که رخ داد توانستند محمد رضا شاه را وارد ایران کردند، اما در آن زمان و در آن جنبش کودتا بسیاری از دانشجویان ما در کف دانشگاه در خون خود غلطیدند.

وی ادامه داد: خداوند متعال خون این شهیدان بزرگ را با خون شهیدان بعد از انقلاب محشور کرد چون قبل از انقلاب واژه شهادت برای این عزیزان درست نبود، اما به نیکسون در همان زمان دکترای افتخاری دادند برای شهادت دانشجویان ما.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: دانشجو باید نهضت دانشجویی داشته باشد و باید حقیقت گرا و واقع بین باشد دانشجو باید با علم و تفکر انقلابی برای راهبرد و اهداف ایران و شهدا پیش برود.

وی ادامه داد: دانشجو باید خودش مبدا تحول باشد و در برابر جریانات باطل هوشیار باشد و برای اجرای عدالت مطالبه گر باشد، دانشجوی ما باید بداند با چه کسانی نشست و برخواست دارد چرا که دشمن دنبال جنگ نرم است و از طریق فکر دانشجو میخواهد ضربه خود را بزند.

آیت الله سلیمانی افزود: امروز دانشجو باید بداند با چه کسی هم صحبت میشود و این است که دانشجویان ما در شانزدهم آذر باید الگو برای تمام جامعه باشند و شرمنده خون شهدا نباشند و در مسیر و خط رهبری حرکت کنند.

منبع: فارس

ارسال نظرات