۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۸۸۹۴۲
بابایی صالح:

پاسخ به عملیات تروریستی چابهار باید دندان شکن باشد

عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه عملیات تروریستی چابهار از سوی دشمنان در راستای ناامن سازی ایران صورت گرفت، گفت: دشمنان و معاندان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بهره می‌گیرند.
بابایی

روح‌الله بابایی صالح عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدام تروریستی چابهار، گفت: دشمنان و معاندان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بهره می‌گیرند.

وی بابیان اینکه عملیات تروریستی چابهار از سوی دشمنان در راستای ناامن سازی ایران صورت گرفت، ادامه داد: امروز عربستان سعودی با پول هنگفتی که از فروش نفت به دست می‌آورد برای به آشوب کشاندن منطقه هزینه می‌کند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه آل سعود مخالف واقعی دین اسلام است، ابراز کرد: آل سعود با ایجاد آشوب در منطقه به ویژه در مناطق شیعه‌نشین درصدد به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان از مسأله یمن و جنایاتی است که در منطقه مرتکب می‌شود.

بابایی صالح سکوت در برابر اقدامات تروریستی دشمنان را غیرانسانی دانست و ادامه داد: آل سعود دشمن واقعی اسلام است و این اقدام خبیثانه نباید بی‌پاسخ بماند و پاسخی دندان‌شکن لازم است تا دیگر دشمن جرأت نکند انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون بکشاند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات