۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۸۸۹۳۵
امام جمعه کرمان:

تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، حمایت از تولید داخلی است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با تأکید بر این که دشمنی آمریکا تمام شدنی نیست، گفت: تنها راه نجات از مشکلات داخلی، حمایت از جوانان با تجربه و انقلابی و تولیدات داخلی است.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی ظهر امروز در مصلی بزرگ امام علی(ع) کرمان، گفت: تقوا زندگی انسان ها را به خدا می رساند.

وی افزود: مرگ از طرف خدا برای هر انسان روی می دهد و انسان ها باید طوری زندگی کنند که در هر لحظه ای از مرگ نترسند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که بعضی از انسان ها در همین دنیا مرده اند، ابراز داشت: کسانی که در دنیا بنده خوبی برای خدا نیستند، آن ها در همین دنیا مرده اند.

وی با بیان این که شهدای کشور ایران همیشه زنده اند و درس های زیادی برای انسان ها دارند، بیان داشت: انسانی در دنیا موفق است که وصیت نامه های شهدا را بخواند و از آن ها درس بگیرد.

امام جمعه کرمان با تسلیت سالروز رحلت حضرت آیت‌الله گلپایگانی گفت: خدمت به حوزه های علمیه از برکات زندگی آیت الله گلپایگانی است.

وی تصریح کرد: دفاع از مظلوم مهم ترین وظیفه شیعیان بوده و انسان مسلمان در هر جای دنیا باید از مظلوم دفاع کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به حمله تروریستی در چابهار، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر عوامل این حادثه و دست‌های پشت این حادثه به سزای عمل خود برسند.

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که نماز به انسان آرامش می دهد، خاطرنشان کرد: ایجاد نمازخانه در جاده ها و خواندن نماز جماعت در مدارس یکی از ضروری ترین کارهای ستاد نماز در کشور است.

امام جمعه کرمان با بیان این که دانشجویان در خط مقدم جبهه علیه ظلم ایستاده اند، افزود: دانشجویی امروزه در کشور موفق خواهد بود که پشت ولی فقیه باشد و در هر زمانی به موقع تصمیم بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ابراز داشت: علم و تهذیب را باید دانشجویان با هم داشته باشند و باید بدانند که علم اگر جدای از تهذیب و تقوا باشد، فایده ای ندارد.

وی با توجه به این که دشمنی آمریکا تمام شدنی نیست، اظهار داست: حمایت از تولید داخلی و عمل کردن به رهنمودهای رهبری مهم ترین وظیفه مسؤولان شمرده می شود.

نماینده ولی فقیه در کرمان در پایان با بیان این که اعتماد به جوانان، کشور را از مشکلات اقتصادی نجات می دهد، گفت: تنها راه نجات از مشکلات داخلی، حمایت از جوانان با تجربه و انقلابی و تولیدات داخلی است./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات