۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۸۸۹۳۲
مولوی سلامی در کفت وگو با رسا:

توطئه های دشمن خللی در حرکت قدرتمندانه انقلاب ایجاد نمی کند| چابهار قطب اقتصادی می شود

نماینده خبرگان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است اما توطئه های دشمن خللی در حرکت قدرتمندانه انقلاب ایجاد نمی کند.
مولوی سلامی

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار و تسلیت به خانواده های شهدا گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون هیچگاه دست از دشمنی برنداشته است؛دشمن در این برهه از زمان به بر تحرکات جنایت آمیز خود افزوده است و با هدف ناامن سازی و بحران آفرینی دست به انجام برخی عملیات های کور تروریسیتی می زند.

مولوی سلامی با اشاره به این که بندر چابهار مطمئن ترین بندر ایران بوده و به آب های جهانی متصل است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که سواحل مکران باید به قطب اقتصادی کشور تبدیل شود، از این رو با انجام فعالیت های گسترده هم اکنون شاهد هستیم که کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری به آن جا آمده و سرمایه گذاری می کنند؛ با توجه به این که افق چابهار در آینده ای نزدیک، بسیار روشن خواهد بود، دشمن از تحمل این موضوع عاجز شده و برای همین به ناامن کردن منطقه پرداخته است تا کشورهایی که درصدد سرمایه گذاری هستند، منصرف شوند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به این که ایران امن ترین کشور در منطقه است نیز دشمن سعی می کند تا با انجام عملیات های کور تروریستی به ناامن سازی پرداخته و بحران آفرینی کند.

وی با بیان این که دشمن امروز از این که ایران در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد دچار هراس شده است، ابراز داشت: مردم، مسؤولان و همه آحاد کشور قصد دارند تا این جشن را هر چه باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کنند و این برای دشمن قابل تحمل نبوده و ممکن است تا فرارسیدن 22 بهمن امسال باز هم از شاهد تحرکات و جنایاتی از سوی دشمن باشیم.

مولوی سلامی با تأکید بر این که دشمن به دنبال ایجاد اختلال میان مردم و نظام است، مطرح کرد: شرایط امروزی جامعه ایجاب می کند که مردم ما همانند گذشته هوشیاری و بیداری خود را حفظ کنند تا دشمن نتواند با بحران آفرینی و گل آلود کردن آب، به اهداف خود برسد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان این که جنایات دشمن چیزی جز رسوایی برایش به دنبال ندارد، عنوان داشت: مردم ما آگاه بوده و بلوغ سیاسی دارند و دشمن نخواهد توانست با ایجاد خلل میان مردم و نظام به اهداف خود برسد، بنابراین بدون تردید انقلاب مثل سابق به سیر و حرکت خود ادامه خواهد داد و توطئه های دشمن خللی در این حرکت عظیم ایجاد نمی کند./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات