۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۸۸۹۲۹
نظری:

جوانان به مکتب امامین انقلاب اعتقاد راسخ دارند| برخی مسؤولان به دنبال لیبرالیسم و اشرافی گری هستند

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم با بیان این که با تمام وجود قدردان و سپاسگزار مجاهدت ها و پاسدار خون شهیدان هستیم، گفت: شاید کسانی باشند که از مسیر انقلابی خود پشیمان باشند اما جوانان به مکتب امامین انقلاب اعتقاد دارند.
نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین نظری مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تبریک روز دانشجو گفت: سخنرانی و اعلام مواضع تشکل های انقلابی دانشجویی از تریبون مقدس نماز جمعه یکی از مهم ترین انتظارات رهبر انقلاب از ستادهای برگزاری نماز جمعه و دانشجویان است.

وی افزود: دانشجو به تعبیر شهید بهشتی مؤذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود، قشر جوان و دانشجوی انقلابی کارنامه گرانبهایی دارند؛ دانشجویان امروز ایران نه در پیروزی انقلاب حضور داشتند و نه در دوران دفاع مقدس بوده اند اما با تمام وجود قدردان و سپاسگزار مجاهدت ها و پاسدار خون شهیدان هستند.

نظری با بیان این که ما جوانان دانشجوی نسل چهارم انقلاب امام راحل را ندیده ایم اما از ایشان بسیار شنیده و خوانده ایم، اظهار داشت: شاید کسانی باشند که از مسیر انقلابی خود پشیمان باشند اما جوانان به مکتب امامین انقلاب اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: از امام خوانده ایم که تا مبارزه هست ما هم هستیم و جنگ ما جنگ عقیده است، از امام خوانده ایم که باید با اسلام اشرافیت و مرفهین و اسلام آمریکایی مقابله کنیم، دشمنان بارها تصور می کردند که کار انقلاب تمام شده است اما اکنون 40 سال از انقلاب می گذرد و جمهوری اسلامی با صلابت پیش می رود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم با بیان این که جهانخواران و منافقان آرزوی براندازی جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد، ابراز داشت: بر اساس آمار رسمی بین المللی، ایران در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب در تولید علوم نانو رتبه 9 جهانی، کشت سلول های بنیادین رتبه 2 جهانی، ساخت کشتی های اقیانوس پیما رتبه 7 جهانی و ساخت زیر دریایی های مدرت رتبه 5 جهان، تولید علوم رتبه 17 و در ساخت ماهواره رتبه 5 جهان و ساخت ناوشکن های پیشرفته رتبه 13  جهان، چرخه کامل سوخت هسته ای رتبه 8 جهانی و رشد امید به زندگی رتبه 10  را دارد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی جایگاه 13 جهان را از نظر قدرت نظامی و رتبه نخست جهان را از نظر سرعت تولید علم دارا است، همه این پیشرفت های به برکت انقلاب و حرکت مؤمنانه و جهادی مردم بوده است، از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی تربیت حججی ها، تهرانی مقدم ها، احمدی روشن ها و شهریاری ها است، آیا به وعده امام که فرمود انقلابی گری رمز پیشرفت است ایمان نمی آوریم؟

نظری خاطرنشان کرد: از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تزریق روحیه ما می توانیم توسط امام و رهبری است، همان روحیه ای که در گذشته توسط مستکبران در معاهداتی مانند کاپیتولاسیون لگد مال شده بود، در زمان پهلوی کشور چوب لیبرال ها را خورد و امام فرمود لیبرال ها نزد ملت شهید داده جایگاهی ندارند اما بعد از 40 سال از انقلاب برخی مسؤولان به دنبال لیبرالیسم و اشرافی گری هستند.

وی اضافه کرد: نباید اجازه داد که انقلاب به دست نا اهلان بیفتد، صدای کارگران شهرک شکوهیه قم، کارگران مظلوم آق دره، ساکنان ده ونک، کامیون داران و مردم اهواز مسؤولان را بیدار نمی کند؟ وقتی تفکر اسلام منهای مبارزه یعنی اسلام آمریکایی مبنا قرار گرفت و در بنیان های فکری مسؤولان اجرایی کشور نهادینه شد استراتژی سازش به میان می آید، دولت تمام تخم مرغ هایش را در سبد برجام ریخت اما بعد از 6 سال سیاست تعامل و سازش شکست خورد.

نظری گفت: دشمن پروژه ای 30 ساله را در قالب های ده ساله 78، 88 و 98 در دستور کار خود قرار داده است، پس از شکست در طرح براندازی سال 88 دشمن به فکر نفوذ در حوزه افتاده است، رهبر انقلاب فرمودند همانگونه که انقلاب از قم و حوزه علمیه آغاز شد قرار است که که آنتی تز انقلاب را نیز از قم آغاز کنند.

ارسال نظرات