۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۸۸۹۲۸
رضایی:

تداوم پیشرفت کشور در گرو اتکا به داخل و مدیریت مدیران انقلابی است

دبیر تشکل انقلابی دانشجویان دانشگاه آزاد قم با بیان این که نگاه به بیرون مرزها هیچ فایده ای برای کشور ندارد، گفت: پیشرفت های کشور به وسیله جوانان انقلابی رقم خورده است، باید مدیران انقلابی روی کار باشند تا شاهد تداوم پیشرفت ها باشیم.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد رضایی دبیر تشکل انقلابی دانشجویان دانشگاه آزاد قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تبریک روز دانشجو گفت: 16 آذر یادآور استکبار ستیزی دانشجویان بزرگ است.

وی افزود: هر شخص مسلمانی باید با استکبار مقابله کند، استکبار جریان باطلی است که درصدد خاموش کردن جریان حق است، اگر کسی دین دار باشد نمی تواند اجازه رشد جریان باطل را بدهد.

رضایی با بیان این که متأسفانه عده ای سودای حمایت کدخدا را دارند، اظهار داشت: شاه نوکر خوبی برای عوامل استکبار و آمریکا بود اما زمانی که دشمن دیگر نتوانست از او بهره ای ببرد به او پشت پا زدند و حتی او را به کشور خود راه ندادند، حال عده ای به چه امیدی دلبسته آمریکا هستند؟

وی ادامه داد: باید با خواسته های دشمن و نفوذ دشمن و مزدوران مقابله کرد، عده ای هم با خیالات واهی اجازه پیشرفت کشور را نمی دهند، ما ظرفیت های بسیاری در داخل داریم که باید استفاده کنیم، شعار مرگ بر آمریکا هیچ زمانی از زبان ما نخواهد افتاد و کسانی که آرزوی نوکری ملت برای استکبار را دارند آرزوی خود را به گور می برند.

دبیر تشکل انقلابی دانشجویان دانشگاه آزاد قم اتکا به داخل و اقتصاد مقاومتی را اصلی ترین راهکار بی اثر کردن توطئه های دشمن دانست و ابراز داشت: پیشرفت های کشور با اتکا به نیروهای جوان و انقلابی به وجود آمده است و تکیه به دیگران فایده ای ندارد.

وی عنوان کرد: عده ای بر اجرای معاهدات غربی تأکید بسیاری دارند اما چه تضمینی وجود دارد که دوباره معاهداتی مانند FATF برای کشور مشکل ساز نشود، چرا عده ای بر امضای قراردادهای ننگین تأکید دارند؟

رضایی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید چشمان خود را باز کنند و توجه داشته باشند که نگاه به بیرون مرزها هیچ فایده ای برای کشور ندارد، پیشرفت های کشور به وسیله جوانان انقلابی رقم خورده است، باید مدیران انقلابی روی کار باشند تا شاهد تداوم پیشرفت ها باشیم.

وی اضافه کرد: اگر مدیر انقلابی نباشد بدون توجه به آینده کشور به دشمن تضمین می دهد و دستاوردهای نظام را نابود می کند، نتیجه استفاده از ظرفیت های داخلی و مدیران انقلابی صنایع موشکی است که 2 هزار کیلومتر را به صورت نقطه ای می زند اما نتیجه دید لیبرالیستی برخی از صنایع خودرو سازی است.

ارسال نظرات