۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۸۸۶۴
خانواده شهدای رسانه در بیانیه ای؛

خبرنگاران مجاهدان خط مقدم جنگ نرم هستند

خانواده شهدای رسانه در بیانیه ای اعلام کردند؛ باور راسخ داریم که اصحاب رسانه، مجاهدان خط مقدم جنگ نرم و تقابل فرهنگی با دشمن هستند و شهیدان عزیزمان را از پرچمداران این مجاهده فرهنگی می دانیم.
شهدای رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده شهدای اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز به مناسبت سیزدهمین سالگرد شهدای حادثه هواپیمای با صدور بیانیه ای بار دیگر با آرمانهای مقدس شهدا عهد و پیمان بستند.

متن این بیانیه به شرح ذیل و در 5 بند آمده است:

1- امروز در سیزدهمین سالگرد شهادت عزیزانمان و در اوج عزت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گرد هم آمده ایم تا ادامه دهنده راه عزیزان شهیدمان باشیم و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تا پای جان ایستادگی کنیم، پیمان می بندیم که همواره پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و در راه تحقق آرمان های مقدس شهدا گام برداریم .

2-  باور راسخ داریم که اصحاب رسانه، مجاهدان خط مقدم جنگ نرم و تقابل فرهنگی با دشمن هستند و شهیدان عزیزمان را از پرچمداران این مجاهده فرهنگی میدانیم، دشمن بداند که اگر امروز همچنان ایران اسلامی در معرض هجمه فرهنگی دشمن زبون قرا دارد، ما خانواده شهدای اصحاب رسانه سنگر جهاد فرهنگی فرزندانمان را خالی نخواهیم گذاشت و بار رسالتشان را در مبارزه با جنگ نرم دشمن و حفظ و حراست از مرزهای فرهنگی ایران اسلامی بر دوش خواهیم کشید، هم قسم می شویم که در این مسیر پر افتخار دوشادوش هم و با اتحاد و همدلی تا آخرین قطره خونمان مبارزه کنیم .

3-  سران استکبار جهانی و منحوس صهیونیستی باید بدانند که پیمان و پیوند ما با انقلاب اسلامی ملت مقتدر ایران همیشگی است و هرگز خللی در این اندیشه انقلابی و صلابت پیمانمان نخواهند یافت، همراه ملت و تابع رهبر معظم انقلاب هستیم و فرامین حکیمانه معظم له را در تمام شئون زندگی نصب العین قرار می دهیم، از اذن جهان گرفته تا مجاهده فرهنگی، از مقاومت در عرصه دفاعی گرفته تا مقاومت اقتصادی و حمایت از کالای داخلی، دشمن بداند که رمز وحدت ما پیوستگی به ولایت فقیه است و این پیوستگی پایدار خواهد بود با تمام فتنه های آنان را به شکست تبدیل کنیم.

4- وصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهیدان سرافرازمان همواره این بوده که تسلیم زورگویی ها و فتنه گری ها نشویم و ما نیز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام(ره) و شهیدان خلد آشیانمان پیمان می بندیم که برای مبارزه با تفکرات شوم و تصمیمات نابخردانه استکبار و مزدوران آن  آمریکای جنایتکار و هم پیمانان کج اندیشش با تمام توانمان ایستادگی خواهیم کرد .

5-  بهترین عزیزانمان را در راه تحقق آرمانهای انقلاب و اسلام عزیز تقدیم کرده ایم و به آن افتخار می کنیم از مسؤولین و مدیران کشور نیز تقاضا داریم که همچنان همت خود را برای اقتدار و سربلندی ایران عزیز بیش از بیش بکار بندند و در برابر توطئه های شوم استکبار همچنان قوی و استوار ایستادگی کنند.

گفتنی است عصر امروز مراسم سیزدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه و حادثه هواپیمای C130 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، قائم مقام رسانه ملی، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه بر سر مزار این شهدا در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد./804/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات