۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۸۸۸۴۶
سخنگوی سپاه:

دشمن راهی جز به رسمیت شناختن صلابت و عزت ایران ندارد

سخنگوی سپاه با اظهار اینکه ملت ایران قادر است تا به دشمنان ضربات مهلکی وارد کند، گفت: تأمین امنیت اسرائیل از مهمترین اهداف دشمن است اما امروز پایه های این رژیم به شدت به لرزه درآمده که در تاریخ بی سابقه است، دیگر دشمن راهی ندارد مگر اینکه صلابت و عزت ملت ایران را به رسمیت بشناسد.
رمضان شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رمضان شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در نشست تبیینی تاریخ ورامین انقلابی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله(ع) حرم شهدای گمنام ورامین برگزار شد، نقش مردم ورامین را در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات پیش از آن بی نظیر دانست و با اظهار اینکه به دلیل تفاوت نسلی، بیش از نیمی از مردم حال کشور از مبارزات مردم ولایتمدار ما در پیروزی انقلاب اسلامی آگاهی ندارند، گفت: اکثر مردم امروز ما دوران مبارزات ملت ایران و روحانیت را برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی لمس نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: متأسفانه ما هم توانایی لازم برای بیان درست این خاطرات را نداشته ایم چرا که اگر این جانفشانی ها و جوانمردی ها به درستی به نسل امروزی منتقل می شد قطعاً اکنون وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

سردار شریف با بیان اینکه شبکه‌های معاند با بهره گیری از قدرت رسانه و پخش اخبار دروغین نمی توانند تاریخ انقلاب اسلامی را محو کنند، افزود: دشمنان با تمام توانشان در صدد هستند تا رژیم منحوس شاهنشاهی را تطهیر کنند.

وی رفتار امروز آمریکایی ها با رژیم سعودی را همانند رفتار آنها در زمان رژیم پهلوی با ایران توصیف کرد و گفت: امروز آمریکاییها علناً اعتراف می کنند که نگاه ما به سعودی ها مانند نگاه به گاو شیرده است، آنها در حال بلعیدن منابع آل سعود هستند و تا زمانی که دولت سعودی شیر دهد آن‌ها را می‌دوشند و در پایان سرش را می برند.

سخنگوی سپاه پاسداران با یادآوری اینکه حکومت پهلوی حکومت صد در صد وابسته و تمام امور در اختیار مستشاران بود، ابراز کرد: بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی علی رغم دست و پنجه نرم کردن با توطئه های دشمنان و اداره کشور، امروز شاهد ایرانی سربلند، مقتدر و پیشرفته هستیم.

وی با ابراز اینکه بیش از 200 هزار شهید جان خود را فدای این انقلاب و امنیت مردم کرده اند، مطرح کرد: باید قدر انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، شرف و عزت امروز را بدانیم، چرا که امروز این پدیده تابناک با هزینه کم به دست نیامده است و امروز اثربخشی خود را به عالم نشان داده و ثابت کرده که تداوم خواهد داشت و جاودانه می ماند.

وی ادامه داد: باید از لحظه صلابت، پایمردی و شجاعت شهید حججی به عنوان یک دستاورد بزرگ در عظمت این ملت یاد کرد و مدعیان حقوق بشر در سراسر دنیا اگر خواست واقعی آنها مبارزه با تروریست است باید مجسمه شهید حججی‌ها را در پایتخت های خود نصب کنند، چرا که او بود که امنیت را نه تنها به کشورهای اسلامی بلکه به کره زمین هدیه و پیام مقاومت را به دنیا ارسال کرد.

معاون روابط عمومی سپاه با بیان اینکه اروپایی ها بعد از جنگ جهانی دوم هرگز شاهد ناامنی جز رفتار تروریستی داعش نبودند، تصریح کرد: آنها باید قدر شهدای مدافعان حرم را بیش از همه بدانند چرا که مدافعان حرم در نجات همه ایزدی ها، مسیحی ها و مسلمانان گام برداشتند.

وی اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست در صدد مخدوش کردن چهره‌ نورانی پیامبر(ص) و دین اسلام بوده و هستند و میخواستند با ظهور داعش اسلام را لکه‌دار کنند که آنها این آرزو را با حضور سربازان خمینی(ره) به گور خواهند برد.

شریف تأکید کرد: به فضل الهی وعده راستین رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهند دید.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، اعلام کرد: امروز با پیمودن ۴۰ سال راه های صعب العبور و سختی های فراوانی می توانیم از جغرافیای کشور، آرمان ها و دوستداران انقلاب اسلامی دفاع کنیم این در صورتی است که داشته های دشمن به شدت رو به کاهش است.

سخنگوی سپاه با اظهار اینکه ملت ایران قادر است تا به دشمنان خود ضربات مهلکی وارد کند، گفت: تأمین امنیت اسرائیل از مهمترین اهداف دشمن است اما امروز پایه های این رژیم به شدت به لرزه درآمده که در تاریخ بی سابقه است، دیگر دشمن راهی ندارد مگر اینکه صلابت و عزت این ملت را به رسمیت بشناسد./804/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات