۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۸۸۸۳۱
استاد حوزه علمیه:

دشمن درصد تسخیر اعتقادات ما است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه جبهه کفر امروز با تمام ابزارهای مدرن سعی در تسخیر اعتقادات ما دارد، گفت: باید با چنگ و دندان از تاریخ انقلابی خود پاسداری کنیم.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در نشست تبیینی تاریخ ورامین انقلابی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله(ع) حرم شهدای گمنام این شهر برگزار شد با اشاره به جمله تاریخی امام راحل مبنی بر اینکه "پانزده خرداد مبدأ نهضت اسلامی است" گفت: امروز پیام های شهدای پانزده خرداد و شعارهای آنها از یمن، نیجریه، لبنان و عراق شنیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تبدیل این نهال نوپا به درختی تنومند هستیم که امروز مرزهای جغرافیایی را در اقصی نقاط جهان درنوردیده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خطاب به حضار گفت: امروز شما وارثان قیام ۱۵خرداد هستید، باید بدانید که ۱۵خرداد به یکباره اتفاق نیفتاده و ریشه های انقلابی و تاریخی دارد، وظیفه ما به عنوان نسل امروز انقلاب اینست که به بررسی ریشه ها بپردازیم و صاحبان قلم هم در این زمینه قلم بزنند چرا که یک بعد در این مراسم ها بعد علمی است که باید نویسندگان قلم به دست بگیرند و مقاله و آثار دیگر فرهنگی منتشر کنند.

وی با یادآوری جانفشانی های مردم مدافع ولایت دیار 15 خرداد در ایام الله های مختلف مثل ۹ دی سال ۸۸ ابراز کرد: ورامین انقلابی بوده، هست و باید انقلابی بماند، در ۱۰ دی ۵۷ در همین خیابان های ورامین سه جوان رشید به وسیله مزدوران شاه به شهادت رسیدند، ریشه اعتقادی و ولایی در ورامین وجود دارد و حضور بیش از چهل امامزاده در منطقه سبب افتخار ما است.

رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهران با تصریح اینکه دشت ورامین ۱۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تأکید کرد: قیام ۱۵ خرداد یعنی قیام مردم ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت، این مناطقی هست که یک دست به نام ورامین شناخته می شد و حرکت های انقلابی آن باهم گره خورده است، شهدای این منطقه به تناسب جمعیتش در تمام عرصه ها زبانزد است.

استاد حوزه با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که دشمن می خواهد روحیه انقلابی را از ما بگیرد، از جوانان و مسؤولان خواست تا قدر این سابقه و ارزش ها را بدانند و افزود: دشمن با تمام توان به جنگ نرم به ویژه به مقابله با جوانان ما آمده است.

حجت الاسلام محمودی در پایان اظهار کرد: جبهه کفر امروز با تمام ابزارهای مدرن سعی در تسخیر اعتقادات و گرفتن حجاب دختران و زنان و غیرت مردان و پسران ما را دارد، باید با چنگ و دندان از این تاریخ درخشان پاسداری کنیم و اجازه ندهیم که آنان به نقشه های شوم خود دست یابند، هرچند که حضور پرشور شهروندان در این مراسم، نشان عدم اجازه دادن آنان به دشمن است./804/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات