۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۸۸۷۸۹
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

آرزوی دشمن در به زانو درآوردن نظام اسلامی خوابی آشفته است

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: آرزوی دشمن در به زانو درآوردن نظام اسلامی خوابی آشفته است؛ چراکه خود مردم پشت این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و نظامی که متکی به مردم باشد و ارزش‌های آن باور عمیق و قلبی مردم باشد، افول پذیر نیست.
حجت الاسلام قدیمی - نشست کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در نشست کارگروه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خراسان شمالی، ضمن قدردانی از اهتمام جدی رؤسای کارگروه‌ها نسبت به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال به نسبت سال‌های پیش متفاوت و بهتر باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: آرزوی دشمن در به زانو درآوردن نظام اسلامی خوابی آشفته است؛ چراکه خود مردم پشت این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و نظامی که متکی به مردم باشد و ارزش‌های آن باور عمیق و قلبی مردم باشد، افول پذیر نیست.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد اضافه کرد: مسؤولان نیز باید در قبال این مردم قدرشناس باشند، احساس مسؤولیت کرده و در راستای رفع مشکلات و معضلات از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام قدیمی اظهار کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در دورترین نقاط استان که روزگاری حتی از امکانات ابتدایی و اولیه هم برخوردار نبود، مردم ما از تمامی امکانات رفاهی بهره‌مند هستند و باید این برکات در جامعه تبیین شود.

وی از تلاش‌های ارزشمند کارگروه‌ها و دستگاه‌ها به‌ویژه صداوسیما و رسانه‌ها در راستای بیان دستاوردها و افتخارات نظام قدردانی کرد و افزود: امروز همه ما مسؤولیت داریم به هر نحو ممکن دستاوردها را برای همگان به‌ویژه نسل جوان که انقلاب و دوران ستم‌شاهی را درک نکرده‌اند بیان کنیم تا بیش‌ازپیش قدردان خدمات و برکات نظام اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام قدیمی با تأکید بر ورود و فعالیت همگانی به‌منظور بزرگداشت شایسته ایام چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری مناسب و کیفی برنامه‌های این ایام سبب امیدواری دوستداران انقلاب و نظام و خواری دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود./9314//۶۰۲/خ

ارسال نظرات