۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۸۸۷۶۹
امام جمعه بجنورد تأکید کرد؛

مدیریت در خراسان شمالی ریلی باشد نه دیمی

امام جمعه بجنورد گفت: باید مدیریت‌ها در استان به‌صورت ریلی باشد نه دیمی؛ به‌گونه‌ای که مدیران جدید بر اساس ریل‌گذاری صورت گرفته از سوی مدیران قبلی فعالیت کنند.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و محمدعلی شجاعی، استاندار جدید خراسان شمالی، با تأکید بر تقویت و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف، اظهار کرد: مردم ما الحق و الانصاف شایسته بهترین و صادقانه‌ترین خدمات هستند.

وی با اشاره به ولایتمداری و انقلابی گری مردم خراسان شمالی، افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان در مهرماه سال 91 خطاب به مسؤولان تأکید کردند که مردم خراسان شمالی شایسته بهترین خدمات هستند، به همین دلیل باید مسؤولان و متولیان امور هر چه در توان دارند برای خدمت به این مردم به کار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: مردم این استان حماسه‌ساز بوده و چه در دوران دفاع مقدس و انقلاب و چه در استقبال از سفر تاریخی رهبری به خراسان شمالی سنگ تمام گذاشتند به‌گونه‌ای که رهبری برای نخستین بار در پیام نوروزی خود، با اشاره به این حماسه‌سازی فرمودند که اگر مردم می‌خواهند مستوره‌ای از حضور ببینند باید به حضور مردم خراسان شمالی در این سفر نگاه کنند که این موضوع مدال افتخار باارزشی برای اهالی این استان است.

وی با بیان اینکه لازم است مسؤولان برای پیشرفت و توسعه این استان همت مضاعف داشته باشند، خاطرنشان کرد: رهبری در سفر به خراسان شمالی تأکید کردند که این استان ظرفیت قرار گرفتن در بین 10 استان برتر کشور را دارد که این موضوع باید نقشه راه مسؤولان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود به استاندار جدید خراسان شمالی توصیه کرد مدیریت‌ها در این استان به‌صورت ریلی باشد نه دیمی؛ به‌گونه‌ای که مدیران جدید بر اساس ریل‌گذاری صورت گرفته از سوی مدیران قبلی فعالیت کنند نه این‌که هر کدام راه جداگانه‌ای را بروند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خاتمه همچنین از استاندار جدید این استان خواست تا امام جمعه را رفیق خود بداند نه رقیب./9314//۶۰۱/خ

ارسال نظرات