۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۸۸۷۴۶
مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی:

شهدا به عنوان الگویی ملموس و در دسترس به جوانان معرفی شوند

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی گفت: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیاز به الگو دارند و باید در قالب یادواره‌ها و کنگره‌‌های شهدا، این شهدا را به عنوان الگویی ملموس و در دسترس به جوانان معرفی کنیم.
فرازی نیا

حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

وی گفت: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیاز به الگو دارند و باید در قالب یادواره‌ها و کنگره‌‌های شهدا، این شهدا را به عنوان الگویی ملموس و در دسترس به جوانان معرفی کنیم.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی افزود: جوانان که دارای تدین و ایمان قوی بودند در جبهه نبرد حق علیه باطل شرکت کردند و در این میدان انقلاب و دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام فرازی‌نیا با بیان اینکه شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این میدان سخت به شهادت رسیدند، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید بیش از پیش برای جوانان تبیین شود.

وی ادامه داد: جامعه در گذر زندگی یک حالت خمودگی دارد و یاد و نام شهدا که منطق حماسه، عرفان و ایثار را با هم دارند، جامعه را به جایی می‌رساند که باید یاد شهدا گرامی‌داشته شود.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا از امنیت مثال زدنی در منطقه برخوردار هستیم و باید قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا بود./9314/ت۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات