۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۸۷۲۰
آیت الله طه محمدی:

تجلیل، کمترین حقوق ایثارگران است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تجلیل از ایثارگران با این نیت که بتوانیم جایگاه خوبی برای آنها ایجاد کنیم یکی از کمترین حقوق ایثارگران است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان امشب در دیدار حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران با تاکید بر لزوم تجلیل از ایثارگران خاطر نشان کرد: تجلیل از ایثارگران با این نیت که بتوانیم جایگاه خوبی برای آنها ایجاد کنیم یکی از کمترین حقوق ایثارگران است.

وی یادآور شد: نظام باید از این عزیزان در همه ابعاد حمایت کند تا در پیچ و خم های سخت زندگی خدای ناکرده اجر ایثارگریشان از دست نرود.

امام جمعه همدان با بیان این که ابلیس سال ها مشغول عبادت بود اما همه آن ها از دستش رفت اظهار داشت: نگه داشتن ثواب و مزد کاری بسیار سخت تر از نگاه داشتن اصل عمل است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که ایثارگران را یاری دهیم که در این سختی ها در برابر حیله های شیاطین مصونیت داشته باشند.

آیت الله طه محمدی گفت: باید ببینیم که هر ایثارگری صلاحیت انجام چه کاری را دارد و برای انجام چه کاری ساخته شده است و سپس در ادامه اجرای آن کار او را همراهی کنیم.

وی افزود: ایثارگران نیازمند توجه ویژه هستند و باید با صیانتی که به آن ها می دهیم شیطان را از اطراف آن ها دور کنیم تا اجر و مزد این ایثارگری ها از بین نرود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خدمت رسانی به مردم را افتخاری بزرگ برای مسؤولان دانست و گفت: مدیران نباید تشنه قدرت باشند بلکه همانند شهید بهشتی تشنه خدمت باشند.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان خادم این مردم هر خدمتی که برای رضا خدا و در راه راحتی مردم انجام شود را با افتخار انجام خواهم داد حال با هر جایگاه و اسمی حتی به عنوان یک رفتگر.

امام جمعه همدان امام خمینی (ره) را الگویی فوق العاده برای انسان ها معرفی کرد و یادآور شد: بد بخت ترین افراد کسی است که وقتی راه می رود صدای کشف پشت سری هایش را بشنود و همراهان بسیاری داشته باشد./979/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات