۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۸۷۱۶
آیت الله طه محمدی:

مدیران با عملکردشان سنجیده می شوند

امام جمعه همدان گفت: در انجام کارها نباید درگیر مسائل جناحی شوید چرا که ما نه چپ را قبول داریم و نه راست را بلکه عملکرد فرد درجه خدمتگزاری مدیر را نشان می دهد و ما هر مدیری را با آن می سنجیم.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در دیدار استاندار همدان با بیان این که پست های دنیایی امانتی از طرف خداوند است گفت: هر پست و جایگاهی که به ما واگذار می شود را نباید به چشم طعمه به آن نگاه کرد بلکه این امانت خدا است.

وی افزود: در این امانت داری خیلی ها نمی توانند ذوق زدگی و شیفتگی خود را کنترل کنند و در نتیجه نمی توانند خودشان را ارزیابی کنند و به درستی از امانت الهی مراقبت کنند.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: متاسفانه برخی از مدیران بدون توجه به این مساله و بدون داشتن علم مورد نیاز وارد کار می شوند و در اواسط کار از انجام آن می مانند.

وی با اشاره به آفرینش آسمان ها و زمین یادآور شد: زمانی که خداوند بار امانت آفرینش را به اسمان ها و زمین عرضه کرد همه ترسیدند اما انسان این امانت را پذیرفت و قبول کرد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: مرد کسی است که وقتی به جایی رسید که به هر دلیلی نمی توانست کاری انجام دهد کنار رود و راه را برای کسانی که توانایی انجام آن را دارند باز کند.

وی استفاده از مشورت را بسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: شما دارای توانایی ها و سابقه خوبی هستنید ولی هیچگاه از مشاورین و نصیحت گران بی غل و غش غفلت نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: مشورت با افراد کار بلد و دلسوز هیچ گاه پشیمانی نخواهد آورد و بسیار سازنده خواهد بود نمونه آن ها هم مهندس نیکبخت استاندار سابق همدان است که با اشرافیتی که نسبت به استان دارد می تواند مشاور خوبی برای شما باشد.

وی یادآور شد: بنده در هیچ یک از عزل و نصب های استان ورود نکرده ام اما این تکلیف بر گردن ما است که هر خدمت گزاری به همدان آمد با تمام توان او را کمک کنیم تا در کارها موفق باشد و این امانت را به نحو احسن انجام دهد.

آیت الله طه محمدی در پایان تاکید کرد: در انجام کارها نباید درگیر مسائل جناحی شوید چرا که ما نه چپ را قبول داریم و نه راست را بلکه آن عملکرد فرد درجه خدمتگزاری مدیر را نشان می دهد و ما هر مدیری را با آن می سنجیم./۹۷۹/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات