۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۵۸۸۷۰۹
شاهرخی:

استانداری همدان به دنبال تحقق مطالبات رهبری است

استاندار همدان گفت: همه تلاش بنده و همکاران من در استانداری در جهت تحقق مطالبات بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانشین خلفشان خواهد بود.
دیدار استاندار همدان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان سید سعید شاهرخی استاندار همدان عصر امروز در دیدار با آیت الله طه محمدی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان همدان به دلیل حمایت های وی خاطر نشان کرد: این برای بنده افتخار است که در اولین روزهای سمت جدید در استانداری در خدمت نماینده حضرت آقا در استان باشم.

وی ادامه داد: هدف از این دیدار در درجه اول تجدید بیعت با امام جمعه همدان به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان و تاکید بر اینکه فرمایشات رهبری فصل الخطاب است می باشد.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: همه تلاش بنده و همکاران من در استانداری در جهت تحقق مطالبات بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانشین خلفشان خواهد بود.

وی یادآور شد: باید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری سعی کنیم نه عقب بمانیم و نه جلو برویم و البته مشی دولت هم که اعتدال نشان آن است همین خواهد بود.

شاهرخی با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه در استانداری خاطر نشان کرد: در این جلسه همه سخنرانان شما را به عنوان محور وحدت در استان معرفی کردند و امیدواریم خداوند طول عمر با عزت به شما دهد چرا که نقش پدرانه شما در ایجاد وحدت، همدلی و کمک فکری به مجموعه مدیریت استان جای سپاسگزاری دارد.

وی با بیان این که باید خدا را به خاطر این همدلی شکرگزار باشیم اظهار داشت: در جلساتی که با وزیر محترم کشور و دیگر مسؤولان کشوری داریم با افتخار از شرایط استان و مواضع و اخلاقیات نماینده حضرت آقا صحبت می کنیم.

استاندار همدان افزود: در نشستی که در خدمت وزیر کشور بودم، اقای رحمانی فضلی زمانی که بحث به استان همدان رسید آیت الله طه محمدی را یک انسان منحصر به فرد دانست و وجود شما موجب افتخار همه ما است.

وی در پایان تصریح کرد: وحدت و همدلی در استان نعمتی بزرگ است که باید آن را حفظ کنیم و امیداوایم با رهنموردهای آیت الله طه محمدی موقعیت های فعلی را حفظ کنیم./979/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات