۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۸۸۶۷۸
مدیر حوزه علمیه کرمان:

آل سعود به مسلمان کشی در جهان عادت کرده است

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با توجه به این که آل سعود به مسلمان کشی در جهان تبدیل شده است، گفت: مردم ایران همیشه از مظلومان جهان همچون مردم یمن دفاع می کند.
الله وردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین الله ‌وردی امروز صبح در حسینیه ثارالله کرمان در تجمع طلاب، گفت: طلاب زمینه ظهور امام زمان(عج) را در کشور فراهم کنند.

وی افزود: دفاع از مظلوم در روایات و آیات قرآن کریم به آن اشاره شده که مهم ترین وظیفه ما انسان ها دفاع از مظلوم است.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با بیان این که مردم مظلوم یمن و فلسطین با تمام توان در مقابل دشمنانی همچون آمریکا و اسرائیل ایستاده اند، خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم پیروزی واقعی برای مردم مسلمان است.

مدیر حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که عربستان سعودی فریب شیطان بزرگ را خورده است، اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا با فریب دادن دولت عربستان به فکر از بین بردن مردم یمن و منافع خود در منطقه است.

استاد حوزه علمیه کرمان تصریح کرد: تجمع طلاب در حمایت از مردم مظلوم یمن نشان دهنده این است که دین از سیاست جدا نیست و طلاب همیشه از مظلومان عالم دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با توجه به این که مردم یمن با روحیه انقلابی در مقابل زورگویی های دشمنان ایستاده اند، افزود: تمام جهانیان فهمیده اند که دولت آمریکا به دنبال منافع خود در منطقه آسیا است اما مردم مسلمان چنین اجازه ای را به دشمن نمی دهند.

وی در پایان با اشاره به این که آل سعود به مسلمان کشی در جهان تبدیل شده است، گفت: مردم ایران همیشه از مظلومان جهان دفاع می کنند./9707/پ602/ب1

ارسال نظرات