۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۸۸۶۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دانشگاه مبدأ تحول و دانشجو تحول آفرین است

نماینده ولی فقیه در لرستان دانشگاه را مبدأ تحول خواند و گفت: دانشجو نقش اساسی در پیشرفت توسعه آینده کشور دارد و در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سبک زندگی می تواند تحول آفرین باشد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی استان با گرامی داشت روز دانشجو گفت: اهمیت روز دانشجو به چند جهت است.

وی با بیان اینکه اهمیت روز دانشجو به جهت روحیات برجسته دانشجویان همچون اخلاص، صراحت در لهجه و صحبت کردن از ته ‌دل است، افزود: نقش کلیدی دانشجویان در پیشرفت و توسعه و آینده کشور بُعد دیگر اهمیت این روز است.

دانشجویان مدیران آینده کشور هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: اهمیت دیگر روز دانشجو به این است که دانشجویان ایده‌آل‌ها و آرمان‌‌ها را عملی می‌کنند وباید تحول معرفتی ایجاد نمایند.

وی دانشجویان را مدیران آینده کشور خواند و خاطرنشان کرد: دانشجو نقش اساسی در پیشرفت توسعه آینده کشور دارد، در روز دانشجو جامعه احساس نشاط می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حضور دانشجویان در عرصه‌های گوناگون خاطرنشان کرد: دانشگاه تحول‌آفرین است و دانشجو می ‌تواند تحول فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سبک زندگی ایجاد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی در حوزه دین فردی مؤمن، باتقوا با انگیزه الهی و عمل ولایی است، عنوان داشت: دانشجوی تراز انقلاب اسلامی باید در حوزه علم کوشا، خلاق صاحب ایده و تولید‌کننده علم باشد و در حوزه سیاست مطالبه‌گر بوده و دارای آگاهی از مبانی سیاسی اسلامی باشد.

استکبارستیزی شاخصه اصلی دانشجویان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی استکبارستیزی را شاخصه اصلی دانشجویان عنوان کرد و گفت: استکبارستیزی دانشجویان سابقه ۶۵ ساله دارد و دانشجویان باید از آرمان های انقلاب دفاع کنند./9451//۶۰۱/خ

ارسال نظرات