۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۸۸۶۵۷
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی در بجنورد

رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به نقش مؤثر بانوان مبلغه در هدایت و مدیریت نشست‌های مذهبی خانگی، از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی در بجنورد خبر داد.
حجت الاسلام هدایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر برگزاری کیفی و شایسته برنامه‌های این ایام تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به‌ ویژه‌برنامه‌های نهاد تبلیغات اسلامی در این ایام، از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مبلغات سنتی و حوزوی با موضوع آموزش مفاهیم دینی و روش‌های تبلیغ در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام هدایتی هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی را توانمندسازی مبلغات به‌عنوان ظرفیت مهم و اثرگذار جامعه عنوان کرد و گفت: طبق سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های این اداره افراد شرکت‌کننده در این دوره آموزشی تا پایان سال به‌صورت ماهانه با حضور یکی از اساتید مجرب و در دوره‌های مختلف شرکت داده می‌شوند.

وی در ادامه با تأکید بر برگزاری هر چه پرشورتر برنامه‌های دهه فجر امسال، اظهار کرد: مراسم ایام‌الله دهه فجر مانور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت ایران و درس عبرتی برای دشمنان است.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه ملت ایران همه‌ساله مانور عظیمی از حضور پرشور و همگانی را در دهه فجر به جهانیان نشان می‌دهد، افزود: این مانور نشان از عشق و علاقه به نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

وی مراسم باشکوه و پرشور ایام‌الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درسی برای دشمنان دانست تا در برابر خیل عظیم ملت ایران حرکت‌های ناشیانه و تهدیدآمیز انجام ندهند.

وی در ادامه با اشاره به سایر ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال، اظهار کرد: درزمینهٔ برگزاری یادواره‌های شهدا نباید هدف تجلیل صرف باشد، بلکه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا شود که یادواره‌های شهدا در زمینه‌های افزایش شور و شعور اجتماعی نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام هدایتی برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اهدای جوایز آن در یادواره شهدا، برگزاری میزگردها و نشست‌های تخصصی مرتبط با ایثار و شهادت، ارائه آثار شهدا در قالب نمایشگاه در یادواره‌های شهدا به‌منظور معرفی بیشتر هویت شهیدان و ... را برخی از برنامه‌های مناسب برای برگزاری در دهه فجر ذکر کرد./9314//۶۰۲/خ

ارسال نظرات