۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۸۸۶۱۶

انتقاد حجت الاسلام ذوالنور از اهانت برخی به مخالفان CFT

رییس فراکسیون روحانیت معتقد است کسانی که پیروزی عقلانیت بر غوغاسالاری را در رابطه با تصویب CFT مطرح می‌کنند به مخالفان این لایحه توهین می‌کنند.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس فراکسیون روحانیت امروز چهارشنبه ۱۴ آذر سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به پزشکیان گفت: باید ادبیات اصلاح شود و به جای لفظ "علی چپ" بگویند "زی زی چپ".

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیامبر(ص)، امام علی(ع) را میزان اعمال می‌دانستند بنابراین نمی‌توان گفت علی چپ.

وی ادامه داد: آقای جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص لایحه CFT گفتند که تصویب این لایحه پیروزی عقلانیت بر غوغاسالاری بود که این توهین به کسانی است که با منطق با لایحه مخالفت کردند چرا که در این رابطه جلسات مختلفی در کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب FATF تمامی مسیر مبادلات در اتاق شیشه‌ای قرار می‌گیرد و حتی اطلاعات مصرف‌کننده نهایی نیز در اختیار خارجی‌ها قرار می‌گیرد این در حالی است که با خروج آمریکا، ایران می‌خواهد تحریم‌ها را دور بزند و نباید سر نخ‌ها را به آنها داد.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه نباید صدا میکروفن وی در هنگام تذکر قطع شود، گفت: آقای پزشکیان قرار نیست که بنده نظر شما را بیان کنم اما توجه کنید رییس FATF معاون خزانه‌داری آمریکا است بنابراین با توجه به خروج آمریکایی‌ها از برجام باید صبر کرد که اروپایی‌ها چه می‌کنند و نباید طناب را بر حلقوم مردم سفت کرد.

نماینده مردم قم در پارلمان خطاب به غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: افزایش ۴ برابری قیمت ارز و گرانی‌ها نتایج همان نوع حاکمیت عقلانی است که در برجام توسط عده‌ای مطرح شد و موضوع هسته‌ای کشور را نابود کرد این در حالی است که ما در زمان بررسی برجام داد می‌زدیم که از آمریکایی‌ها تضمین گرفته شود./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات