۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۸۸۶۱۰
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

القای ناکارآمدی نظام اسلامی از اهداف شوم دشمنان است

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: القای ناکارآمدی و دستاورد نداشتن انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال از اهداف جدید دشمنان است اما با یک مقایسه ساده می توان دریافت که پیشرفت ها و دستاوردهای این ۴۰ سال قابل قیاس با هیچ دوره ای نیست.
فریادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: خودباوری و تکیه بر توانمندی های داخلی نسخه حل مشکلات کشور است.

وی افزود: در طول ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی تبدیل به ویژگی بارزی برای ملت ایران شده است.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران وقتی که در میادین جنگ سخت شکست خورده و نا امید شدند با حربه های جدیدی علیه ملت بزرگ ایران وارد میدان شده اند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: آنها در تلاش هستند تا با فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه مردم را از نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید والامقام است روی گردان کنند.

وی اضافه کرد: القای ناکارآمدی و عدم داشتن دستاورد انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال از اهداف جدید دشمنان است اما با یک مقایسه ساده می توان دریافت که پیشرفت ها و دستاوردهای این ۴۰ سال قابل قیاس با هیچ دوره ای نیست.

امام جمعه شهرستان سیروان تاکید کرد: بصیر بودن ملت ایران و عشق آنها به دین و نظام سبب شده تمامی شبهات و القائات دشمنان خنثی شود و توطئه های آنها اثری نداشته باشد.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی کشور تنها با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد و مسؤولان باید توجه ویژه نسبت به عملی کردن آن داشته باشند.

حجت الاسلام فریادی در پایان ابراز کرد: تجربه ای که برای همه به اثبات رسیده این است که هرگاه به داخل کشور نگاه کنیم و جوانان متعهد و متخصص در راس کار باشند در مسیر پیشرفت و بالندگی قرار خواهیم گرفت که باید به جوانان مومن و متعهد و متخصص خود اعتماد داشته باشیم./۸۷۹/پ602/ب1

ارسال نظرات