۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۸۸۵۹۵
عدنان قاسم القفله:

سلاح‌ها و ابزارهای نظامی غرب در یمن آزمایش می‌شود

مسؤول روابط خارجی شورای اجرایی انصارالله یمن با اشاره به آزمایش سلاح‌های نظامی غرب در یمن، گفت: عربستان و مستکبران غربی درصدد آزمایش ابزارها و اختراعات نظامی خودشان در جنگ یمن هستند.
عدنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عدنان قاسم القفله مسؤول روابط خارجی شورای اجرایی انصارالله یمن، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدا و کودکان مظلوم یمن که با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: قریب به چهارسال است که مردم مظلوم یمن در جنگ قرار دارند.

وی افزود: امروز این جنگ در بالاترین سطح خصومت و تخاصم قرار دارد به حدی که عربستان انواع سلاح‌ها و ابزارهای نظامی خود را علیه مردم یمن به کار گرفته و آنان را به قتل می‌رساند.

عدنان قاسم القفله جنگ یمن را جنگی بسیار سنگین و سخت بیان کرد و اظهار داشت: امروز جهان شاهد جنگ رسانه‌ای، اقتصادی، نظامی و روانی مستکبران علیه مردم یمن هستند. دشمنان غربی درصدد هستند ابزارها و اختراعات نظامی خودشان را در جنگ یمن آزمایش کنند.

مسؤول روابط خارجی شورای اجرایی انصارالله یمن وضعیت مردم یمن را بسیار بغرنج و سخت بیان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 24 میلیون یمنی نیاز به کمک دارند، 17 میلیون در آستانه قحطی قرار گرفته و 10 میلیون نیاز به آب دارند که از این 10 میلیون 4 میلیون یمنی جنگ زده و آواره هستند.

وی با بیان اینکه یمن امروز با یک جنگ نابرابر و ظالمانه روبرو است، گفت: در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های یمن تعطیل و هیچ نوع صادرات و وارداتی به کشور یمن صورت نمی‌پذیرد.

عدنان قاسم القفله با استناد به آیات الهی، ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: بدترین دشمنان شما یهودیان و کافران هستند؛ امروز سازمان‌های بین المللی به دست همین یهودیان و کافران اداره می‌شوند، متاسفانه یمن با کشور عربی همسایه است که با ابزارهای یهودیان و کافران مسلمان یمن را بمباران می‌کند.

مسؤول روابط خارجی شورای اجرایی انصارالله یمن ادامه داد: مطامع دنیوی و ترس از فرهنگ قرآن آل سعود را وادار به این جنگ کرده است آنان از اینکه ما یمنی‌ها تابع فرهنگ قرآن هستیم هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه عربستان مدام در حال باج دادن به استکبار است، عنوان کرد: براساس آیات قرآن کریم مردم یمن که در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت می‌کنند در زمره مومنان قرار دارند و مردم ایران نیز چنین هستند از این رو لازم است ما در کنار هم باشیم و متحد شویم.

عدنان قاسم القفله با تاکید براینکه مومنان یاور یکدیگر هستند، گفت: تا زمانی که مردم یمن خطر را احساس می‌کنند به مقاومت خود ادامه خواهند داد و نصرت الهی از آن آنان است و این وعده خداوند به مومنان است.

مسؤول روابط عمومی شورای اجرایی انصارالله یمن مقاومت و ایستادگی را مهمترین فرهنگ مسلمانان بیان کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان می‌خواهند ما این فرهنگ را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه دوستی دو کشور ایران و یمن قدمتی تاریخی دارد، گفت: ما باید از یکدیگر حمایت کنیم و از تفرقه و اختلاف بپرهیزیم امروز دشمنان با ایجاد اختلاف‌های قومی و مذهبی در جوامع اسلامی به دنبال متفرق کردن مسلمانان و متحد نشدن آنان هستند تا از این طریق به اهداف خودشان دست یابند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات