۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۸۷۵۷۷
بهرامیان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی تربیت حقوقدانان تراز انقلاب در قم

مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور از برگزاری دوره آموزشی تربیت حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.
بهرامیان دیدار اعضاء بسیج حقوقدانان با حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی بهرامیان مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور شامگاه سه شنبه در دیدار جمع زیادی از حقوقدانان بسیجی سراسر کشور با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد، گزارشی از برنامه ها، اهداف و فعالیت های بسیج حقوقدانان ارائه کرد.

وی تعمیق معنویت، ترویج و نهادینه سازی اخلاق و خدمت رسانی به مردم را سه هدف و فعالیت اساسی بسیج حقوقدانان کشور برشمرد و گفت: ما در این مسیر نیازمند ارشاد و هدایت های مراجع تقلید، بزرگان و علمای حوزه هستیم تا بتوانیم مسیر دستیابی به اهداف را آسان تر بپیماییم.

بهرامیان از ارائه مشاوره های حقوقی و قضایی به صورت رایگان از سوی حقوقدانان بسیجی به اقشار مختلف مردمی خبر داد و افزود: مربیان و حقوقدانان ما با حضور در مساجد و دیگر مراکز نسبت به ارائه مشاوره حقوقی به مردم اقدام می کنند و خوشبختانه این طرح نیز با استقبال خوبی همراه بوده است.

مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور آشنایی حقوقدانان با مسائل فقهی، تعمیق معنویت، توجه به مسائل روز و کمک حقوقی و قضایی به نظام، ارائه مشاوره های حقوقی، خانوادگی و شهروندی به مردم را از دیگر اهداف این سازمان برشمرد.

وی تربیت کادر مؤمن، متخصص، انقلابی و کارآمد را ماموریت مهم سازمان بسیج حقوقدانان کشور ذکر کرد.

مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور از برگزاری دوره تربیت حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی با حضور 350 نفر از حقوقدانان در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: این دوره از یکشنبه یازدهم آذرماه در مجتمع یاوران امام مهدی(عج) آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: حاضران در این دوره افزون بر شرکت در کلاس های تخصصی از محضر برخی از بزرگان حوزه نیز بهره مند شده اند.

بهرامیان همچنین از برگزاری طرح توانمند سازی حقوقدانان و وکلای کشور با مشارکت 150 نفر از مربیان خبر داد.

وی اعلام کرد که سازمان بسیج حقوقدانان کشور در سه ساحت حاکمیتی، خدمت گزاری و استکبار ستیزی و فسادستیزی برای خود ماموریت های مهمی را تعریف کرده است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات