۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۷۵۴۰
امام جمعه مهران:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شکست استکبار جهانی شده است

امام جمعه مهران گفت: یکی از عللی که سیاست های خصمانه دشمنان قسم خورده انقلاب تاکنون شکست خورده است همین مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است.
امینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه شهرستان مهران، عصر امروز در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مهمترین اصل انقلاب اسلامی حفظ استقلال کشور است که تنها راه به دست آوردن آن مقاومت است.

وی افزود: یکی از عللی که سیاست های خصمانه دشمنان قسم خورده انقلاب تاکنون شکست خورده است همین مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: مقاومت مردم مظلوم فلسطین سالهاست که اجازه اشغالگری بیشتر به رژیم صهیونیستی را نداده و مقاومت مردم یمن نیز تاکنون آل سعود را از پای در آورده است.

امام جمعه مهران عنوان کرد: در مسائل اقتصادی برای رسیدن به استقلال اقتصادی، نیازمند مقاومت هستیم یعنی باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیدا کنیم و آنها را به خوبی به عرصه اجرا در بیاوریم.

وی ادامه داد: اگر نگاهمان به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی باشد قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود و دشمن مجبور به عقب نشینی می شود.

مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهران تاکید کرد: اروپائیها نیز مانند آمریکایی ها در نقض تعهدات خود ید طولایی داشته و دشمنی آنها با نظام اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام امینی ابراز کرد: ما باید قبول کنیم که استکبار به دنبال از بین بردن استقلال اقتصادی کشور و ایجاد وابستگی است از این رو متوسل به تحریم های ظالمانه علیه کشور ما شده اند که تنها راه ما برای مقابله با این تحریم ها مقاومت است.

امام جمعه مهران تصریح کرد: اگر روحیه و مدیریت انقلابی و جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم قطعا می توانیم بر مشکلات کشور فائق آییم و کشور بیش از پیش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت./۸۷۹/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات