۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۸۷۵۰۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

نام نویسی ۷۸۰ مبلغ خواهر در سامانه سجام

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ساماندهی مبلغان خواهر و برادر در سامانه سجام گفت: ۷۸۰ خواهر و بیش از ۸۰۰ روحانی مبلغ در این سامانه نام نویسی کرده اند.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 780 مبلغ خواهر و بیش از 800 روحانی مبلغ در سامانه سجام نام نویسی کرده اند.

وی افزود: خواهران مبلغ از سطح یک تا سطح سه هستند و مبلغات سنتی، حوزوی و دانشگاهی در فصول مختلف سال در ایام تبلیغی محرم، صفر، رمضان، دهه ولایت و دیگر مناسبت ها فعالیت تبلیغی دارند.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: برخی از خواهران مبلغ در محل های تبلیغی حضور دارند و در همان مناطق فعالیت می کنند و برخی خواهران مبلغ در کنار همسران روحانی خود به فعالیت تبلیغی ادامه می دهند.

وی به اهمیت فعالیت و حضور مبلغان در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت تبلیغی امری مهم برای بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه بوده و به ارتقای فرهنگ دینی و اخلاق و معنویت در جامعه نقش آفرین است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: حضور مبلغان برای هدایت دین جامعه، بیان مسائل روز جامعه و معرفت افزایی در این زمینه، تحقق سبک زندگی اسلامی، هوشیاری نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی و مصون سازی این قشر در برابر هجمه های فرهنگی از جمله فعالیت مبلغان است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان بومی در طول سال و در مناطق شهری و روستایی افزود: در ایام مناسبتی خاص نیز از ظرفیت مبلغان غیر بومی نیز استفاده می شود.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: با در اختیار گذاشتن امکانات زمینه انجام فعالیت تبلیغی برای مبلغان را در مناطق مختلف فراهم می سازیم تا مبلغان بتوانند فعالیتی مؤثر و تأثیرگذار داشته باشند./9451//۶۰۲/خ

ارسال نظرات