۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۸۷۴۹۸
حجت الاسلام پنام:

مسابقه کتابخوانی بین مدارس علمیه لرستان برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی بین طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با محوریت اعمال و مناسک اخلاقی برگزار می شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مسابقه کتابخوانی با محوریت اعمال و مناسک اخلاقی بین طلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در استان لرستان افزود: این دوره از مسابقات کتابخوانی بین این مدارس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه کتاب اخلاقی مورد نظر در راستای برگزاری این دوره از مسابقات کتابخوانی بین مدارس توزیع می شود، خاطرنشان کرد: طلبه ها به مدت 10 روز فرصت دارند تا آماده شرکت در این دوره شوند.

وی یادآور شد: پس از پایان مهلت 10 روزه آزمون کتبی این دوره از مسابقات کتابخوانی برگزار می شود و پس از اعلام نتایج به سه نفر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی را تبیین و ترویج فرهنگ مطالعه بین طلبه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه، تحقیق و پژوهش در حوزه اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی فرصتی برای نهادینه سازی این فرهنگ بین طلاب و تقویت و ارتقای اطلاعات عمومی طلبه ها است.

طلبه ها در زمینه کتابخوانی پیشرو باشند

حجت الاسلام پنام با تأکید بر اینکه طلبه ها باید همواره در هر زمینه ای برای دیگر جوانان الگو باشند، به نقش این قشر در تبیین و ترویج فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد و گفت: طلبه ها در زمینه کتابخوانی باید همواره پیشرو باشند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات