۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۸۷۴۶۳
معاون آموزش حوزه استان ایلام تاکید کرد؛

لزوم آموزش های غیر درسی برای طلاب

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه حوزه انقلابی باید به روز باشد، گفت: ما باید افزون بر مطالب آموزشی درسی باید آموزش های دیگری از جمله فضای مجازی را هم در برنامه های خود بگنجانیم.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع معاونین آموزش مدارس علمیه شهرستان ایلام اظهار داشت: آموزش اساسی ترین مسائل در مدارس علمیه است.

وی افزود: برنامه ریزی صحیح و منظم برای مسائل آموزشی در مدارس علمیه سبب ارتقای سطح علمی مدارس و نیز طلاب آن خواهد شد.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: تعلیم و تعلم در حوزه علمیه دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که در مجامع علمی و محیط های آموزشی دیگر کمتر یافت شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان کرد: برنامه های آموزشی باید به گونه ای باشد که توازن بین علم و عمل برای طلاب ایجاد شود زیرا یکی از ویژگی های اصلی تحصیل در حوزه هماهنگی علم و عمل است.

وی ادامه داد: طلاب مدارس علمیه تحصیل و مطالعه را عبادت می دانند و از این رو باید چنین روحیه ای در آنها تقویت شود.

این مدرس حوزه با بیان اینکه حوزه انقلابی باید به روز باشد، گفت: ما باید افزون بر مطالب آموزشی درسی آموزش های دیگری از جمله فضای مجازی را هم در برنامه های خود بگنجانیم.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام با راه اندازی کلاس های زبان و مکالمه عربی گامی مهم در جهت ارتقا سطح علمی طلاب برداشته است.

وی در پایان گفت: باید با همت پرسنل، طلاب و اساتید حوزه در مسیر انقلابی بودن حوزه حرکت کرد که این مساله نیازمند برنامه ریزی دقیق است که ان شاء الله با تلاش به این مهم دست خواهیم یافت./۸۷۹/پ602/ب1

ارسال نظرات