۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۸۷۴۵۷
آیت الله موسوی جزایری:

شبانه روز درحال نبرد با وهابیت هستیم

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه شیعه امیرالمؤمنین بودن افتخار ملت ایران است، گفت: یک جنگ اعتقادی از سوی وهابیون آغاز شده که ما شب و روز در حال پیکار با آنها هستیم.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، شامگاه گذشته در مراسم تکریم و تعظیم طلاب معمم حوزه امام جعفرصادق(ع) آبادان و سفیران امام خامنه ای آبادان، با اشاره به اینکه هدف و مقصود از حضور، تبریک گویی برای ملبس شدن جمعی از طلاب آبادانی به لباس مقدس روحانیت است‌، گفت: این تلبس بشارتی برای آبادان است که علمای آن در راه خدا جهاد و از حریم اسلام‌، ولایت اهل بیت و حقوق مردم دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه علمای شیعه مرزبانانی هستند که از بلاد و حریم اسلام دفاع می کنند تا شیاطین وارد نشوند، خاطرنشان کرد: شما مردم عزیز جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتید اما باید بدانید یک جنگ اعتقادی از سوی وهابیون آغاز شده که ما شب و روز در حال پیکار با آنها هستیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در دفاع از اعتقادات و ولایت اهل بیت قدمی برنخواهیم گشت، افزود: روایت «علی و شیعته هم الفائزون» در بسیاری از کتب اهل سنت موجود است و این روایت بشارتی بر این است که پیروزی با شیعیان امیرمؤمنان خواهد بود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه شیعه امیرالمؤمنین بودن افتخار ملت ایران است، اظهار داشت: آنانی که مدعی وجود شبهات هستند، به علما و حوزه های علمیه مراجعه و جواب شبهاتشان را اخذ کنند.

وی در پایان به فعالیت های ارزنده حوزه های علمیه آبادان به مردم شریف این شهرستان اشاره کرد./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات