۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۸۷۴۴۹
کوهنوردی طلاب عالیان؛

صعود زمستانه طلاب کوهنورد + عکس

طلاب کوهنورد با هدف افزایش تجربه تخصصی خود در زمینه ورزش کوهنوردی، هر ساله صعودهای زمستانه خود را در قالب برنامه های متنوع برگزار می کنند.
صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی صعود زمستانه طلاب کوهنورد کوهنوردی

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، موسسه فرهنگی ورزشی عالیان با بیش از ده سال سابقه فعالیت ورزش کوهنوردی ویژه طلاب و روحانیون به عنوان اولین باشگاه رسمی کوهنوردی طلاب فعالیت خود را در سال ۸۷ در فضای حوزه علمیه قم آغاز کرد.

این موسسه در سال های گذشته با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره لزوم توجه طلاب به بعد سلامت جسم، برنامه‌های متنوعی را در جهت ترویج فرهنگ ورزش عمومی در بین طلاب و خانواده های آنان برگزار کرده است.

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مسؤل فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور در گفت و گو با رسا با بیان این که جایگاه ورزش کوهنوردی در بین طلاب امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از استقبال طلاب به ورزش کوهنوردی خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ثابت عالیان در طول سال بحث آموزش طلاب جوان و علاقه مند به ورزش کوهنوردی بصورت کاربردی است که در هفته گذشته یکی از این اردوها با رویکرد آشنایی با اصول و مبانی صعود های زمستانه در روستای لالون استان تهران برگزار و در روز جمعه ۱۶ آذر نیز اردویی آموزشی در بام استان قم قله برف انبار برگزار شد.

روحانی و مبلغ ورزشکار اظهار داشت: اجرای برنامه های گل گشت و طبیعت گردی ویژه خانواده محترم طلاب و روحانیون، کوهپیمایی و کوهنوردی در فصول مختلف سال ویژه عموم طلاب در سطوح مختلف و ... از فعالیت های این مؤسسه است.

مدیر مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان ادامه داد: حضور مبلغان موفق و توانمند این مجموعه در مناسبت های تبلیغی مختلف در مناطق صعب العبور کشور و همچنین اعزام مبلغ در فعالیت های برون مرزی به عنوان روحانی همراه تیم های ورزشی از جمله دیگر برنامه‌های شاخص مجموعه عالیان بوده است.

یادآور می شود، طلاب و روحانیون علاقمند می توانند جهت حضور در این دوره‌ها با شماره های روابط عمومی گروه تماس حاصل نمایند یا ما را در پیام رسان های سروش و ایتا به آدرس @aliyansport دنبال کنند.

گفتنی است، علاقه مندان به حضور در برنامه های موسسه فرهنگی ورزشی عالیان می توانند با روابط عمومی این مرکز با شماره های  09192533295 و 09191710035  ارتباط برقرار کنند./۹۱۸/ز۵۰۴/س

ارسال نظرات