۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۸۷۴۴۴
حجت الاسلام والمسلمین تقوی مطرح کرد؛

حرکت روبه جلوی مردم در پرداخت زکات

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه بعضی از استان ها گرفتار خشکسالی هستند اما در پرداخت زکاتشان به عاملان زکات کوتاهی نکرده اند و سال به سال رشد خوبی را شاهد هستیم.
دیدار حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان سید رضا تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی شب گذشته در دیدار با آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به دیدارهای استانی خود خاطر نشان کرد: در سفر به استان همدان طبق برنامه تدوین شده افزون بر دیدار با شخصیت ها، مسؤولان و علما و به ویژه نماینده حضرت آقا نشستی در خصوص زکات خواهیم داشت چرا که مسؤول و متولی زکات نماینده حضرت آآقا در جهاد کشاورزی است.

وی با یادآوری فعالیت های سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: طبعا در دیدار با سنگر سازان بی سنگر و جهاد گرانی که در دوران دفاع مقدس فداکاری های بسیار کرده اند از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد و این دیدار را افتخاری بزرگ می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: به کمک نهادهایی همچون کمیته امداد مساله زکات را پیگیری می کنیم و به حمدالله شرایط خوبی در کشور حاکم هست و با استقبال مردم مواجه هستیم.

وی با بیان این که مردم در پرداخت زکات پویا هستند اظهار داشت: با توجه به اینکه بعضی از استان ها گرفتار خشک سالی می باشند اما در پرداخت زکاتشان به عاملان زکات کوتاهی نکرده اند و سال به سال رشد خوبی را شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم زکات را به جایی برسانیم که بخشی از نیازهای فقرا و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را از طریق پرداخت های زکات بر طرف کنیم.

وی گفت: وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارت خانه ای است که معیشت مردم را تامین می کند و مردم شبانه روز در سفره های خود محصولات و فراورده هایی که در حوزه کشاورزی تولید می شود را استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی افزود: از آن جایی که وزارت کشاورزی متصدی و متولی فراورده های مربوط به تغذیه است و مساله تغدیه مردم را همراه خود دارد، اگر وزارت کشاورزی را وزارت تغذیه بنامیم خلاف نگفته ایم./979/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات