۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۸۷۴۴۳
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مسؤولان خود را وقف خدمت به مردم کنند

آیت الله طه محمدی گفت: وظیفه مدیران است که به صورت شبانه روزی خود را وقف مردم کنند و در اختیار مردم باشند و برای رفع مشکلات آنها تا آن جایی که در توان است تلاش کنند.
دیدار حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان شب گذشته در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم رسیدگی به کار مردم اظهار داشت: درب دفتر ما به عنوان دفتر نماینده حضرت آقا همیشه به روی مردم باز است.

وی ادامه داد: از آن جایی که وضعیت اقتصادی و امرار و معاش مردم متاسفانه روز به روز سخت تر می شود بنابراین مراجعات ما هم بیشتر است و این نیازمند فعالیت بیشتر است.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: این وظیفه مدیران است که به صورت شبانه روزی خود را وقف مردم کنند و در اختیار مردم باشند و برای رفع مشکلات مردم عزیز تا آن جایی که در توان است تلاش کنند.

وی یادآور شد: همان طور که ائمه ما در رفع مشکلات مردم بسیار کوشا بودند مسؤولان نیز با پیروی از این بزرگواران باید همیشه برای رسیدگی به مشکلات مردم در تلاش باشند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: این که به بهانه های مختلف همانند جلسات و خستگی، مدیری خود را از مردمی که ولی نعمتان ما هستند پنهان کند کار بسیار اشتباهی است که باید با آن مقابله کرد.

وی بهترین کار را کار برای رضای خدا عنوان کرد و گفت: در انجام کارها نباید به این فکر کنیم که با هر عمل ما چه کسی خوشحال و چه کسی ناراحت می شود بلکه فقط رضایت خداوند باید مد نظر باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان اظهار داشت: برای بنده افتخار است که به عنوان نماینده حضرت آقا هر روز ملاقات عمومی با مردم دارم و هر کس کاری دارد بنده شخصا پیگیر کار انها می شوم چرا که دفتر نماینده مقام معظم رهبری پناهگاه مردم است./979/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات