۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۸۷۴۱۷
بهرامیان:

مأموریت بسیج حقوقدانان کمک به کارآمدی حقوقی و قضایی است

مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشورعدالت خواهی و ظلم ستیزی را یکی از وظایف مهم بسیج حقوقدانان دانست و گفت: مطالبه گری، فسادستیزی و کمک به کارآمدی سیستم حقوقی و قضائی کشور مأموریت عمده بسیج حقوقدانان است.
بهرامیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی بهرامیان مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که امسال دومین دوره تربیت حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی را در قم برگزار کرده ایم، گفت: انجمن حقوقدانان بسیجی متشکل از قضات، وکلا، سردفتران و اساتید حقوق هستند.

وی با بیان این که انجمن حقوقدانان بسیجی دفاتر خود را در 32 مرکز استان تأسیس کرده است، اظهار داشت: همچنین در سه مرکز ملی مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نیز دفتر تأسیس کرده ایم.

بهرامیان خاطرنشان کرد: نقشه راه مأموریت بسیج حقوقدانان ذیل اتاقی اندیشه ورز تحت ریاست آیت الله کعبی طراحی می شود؛ جمعی از نخبگان حقوقی و قضائی کشور هر یک ماه یا 45 روز یک مرتبه گرد هم می آیند و راهبردهای کلی بسیج حقوقدانان را  تعریف کرده و مورد مطالبه از مسؤولان قرار می دهند.

مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور مطالبه گری، فسادستیزی، عدالت خواهی و کمک به کارآمدی سیستم حقوقی و قضایی کشور را مأموریت عمده بسیج حقوقدانان دانست و افزود: ما در موضوعات مهم حقوقی و قضائی کشور همانند سند 2030، FATF و مواردی از این قبیل به صورت قانونی موضع گیری می کنیم؛ همچنین فعالان این عرصه در مسأله آموزش حقوق و تربیت حقوقدان به جامعه خدمات ارزشمندی ارائه می دهند.

وی در پایان با بیان این که عدالت خواهی و ظلم ستیزی یکی از وظایف مهم بسیج حقوقدانان است، تأکید کرد: از دیگر فعالیت های این مجموعه آموزش حقوق به مردم با روش های جذاب است که رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسأله تأکید دارند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات