۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۸۷۳۹۵
مسؤول سازمان بسیج حقوق دانان:

نتیجه برخی فعالیت ها در نسل های بعدی مشاهده می شود

بهرامیان با بیان این که نتیجه برخی فعالیت ها در نسل های بعدی مشاهده می شود، گفت: حتما نباید نتیجه فعالیت ها را امروز مشاهده کرد و ایجاد نا امیدی از شیوه های دشمن است.
دوره تکمیلی حقوق دانان تراز انقلاب اسلامی‎ با حضور ‌رییس جامعه مدرسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بهرامیان رییس سازمان بسیج حقوق دانان در دوره تکمیلی حقوق دانان تراز انقلاب که پیش از ظهر امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار شد با تبریک روز بسیج حقوق دانان گفت: جمهوری اسلامی محصول تفکر و مبارزات مکتب امام خمینی(ره) است.

مسؤول سازمان بسیج حقوق دانان ادامه داد: امام خمینی(ره) اجرای احکام اسلامی و جریان آن را در تشکیل حکومت اسلامی می دانست و اعتقاد داشت بدون تشکیل حکومت اسلامی، اجرای احکام اسلام امری محال می دانست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز اهداف انقلاب را تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی و تشکیل تمدن بین المللی اسلامی می دانند و امروزه که در مرحله دولت اسلامی قرار داریم می گویند باید به سمت اسلامی شدن قوای سه گانه و انجام و تشکیل روش زندگی مؤمنانه حرکت کنیم.

بهرامیان با بیان این که نتیجه کارهای امروز ما ممکن است در نسل های بعدی دیده شود، اظهار کرد: حتما نباید تمامی فعالیت های ما در این مقطع زمانی به ثمر نشینند چنانچه در طول تاریخ اسلامی نیز این گونه بوده است؛ به عنوان مثال حضرت موسی(ع) و پیامبراکرم(ص) چندین سال تلاش کرده اند تا به نتیجه رسند بنابراین نباید نا امید شد بلکه نخستین حربه ای که دشمن به کار می برد ایجاد نا امیدی است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) اجرای تمام امور کشور را متوقف بر مشارکت مردمی و بسیج را مهم ترین فعالیت مردمی می دانستند و همین مشارکت مردمی است که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مسؤول سازمان بسیج حقوق دانان ادامه داد: بسیج که امروزه برای بسیاری از کشورها الگو شده است زمانی در جنگ، زمانی در واکسیانسیون و امروزه در اقشار تخصصی معنی می شود که بسیج حقوق دانان نیز شاخه ای از بسیج تخصصی به شمار می رود.

وی فساد ستیزی، مطالبه گری و کمک به کارآمدسازی نظام را از مهم ترین فعالیت های بسیج حقوق دانان دانست و گفت: قانون اساسی به مردم حق مطالبه گری براساس قانون می دهد و تفاوتی میان حقوق دان و غیر حقوق دان نگذاشته است اما حقوق دانان براساس تخصص باید پیگیر مسائل باشند.

بهرامیان با بیان این که 45 هزار حقوق دان عضو بسیج هستند، ابراز کرد: حقوق دان باید معتقد به قانون اساسی باشد و در مشروعیت بخشیدن به قانون اساسی تلاش کند که بهترین شیوه برای مشروعیت بخشیدن به قانون اساسی، مطالبه گری است./1324/پ202/ب1

ارسال نظرات