۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۸۷۳۵۳

۱۸۰۰ نفر از بسیجیان در مناطق محروم استان کرمانشاه خدمت‌رسانی کردند

مسؤول اردوهای جهادی بسیج سازندگی کرمانشاه گفت: در هفته بسیج ۱۸۰۰ نفر از بسیجیان گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان کرمانشاه مشغول به خدمت‌رسانی هستند.
بازدید امام جمعه اندیمشک از گروه جهادی مدرسه بقیه الله

به گزارش خبرگزاری رسا، علی سیدحسینی‌تنها اظهار داشت: 1800 نفر از بسیجیان گروه‌های جهادی استان کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج در مناطق محروم استان حضور یافتند و به خدمت‌رسانی مشغول شدند.

مسؤول اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: 101 گروه جهادی و 30 تیم پزشکی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شدند.

سیدحسینی‌تنها با اشاره به اینکه این گروه‌های جهادی تا پایان هفته بسیج به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شدند عنوان کرد: این گروه‌ها از دانش‌آموزان، دانشجویان و نیروهای بسیجی پایگاه محلات تشکیل شده‌اند.

وی گفت: این افراد در قالب گروه جهادی به منظور برطرف کردن مشکلات در مناطق محروم از جمله در شهرک‌های «ملا حسینی»، «آقا جان»، «حکمت‌آباد» و منطقه محروم «فیروز آباد» مستقر شدند.

سیدحسینی‌تنها با اشاره به اینکه خدمات این گروه‌ها یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10 روزه بود افزود: این خدمات شامل اقدامات فرهنگی، اشتغال‌زایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات‌رسانی، آموزشی، مشاوره پزشکی و توزیع داروی رایگان است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات