۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۷۳۴۳
امام جمعه موقت بوشهر:

مهمترین ماموریت مسؤولان نگاه ویژه به محرومان جامعه است

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر رسیدگی به محرومان، گفت: مهمترین رسالت و ماموریت مسؤولان نگاه ویژه به محرومان جامعه است و به عنوان اولویت نخست باید منابع مالی آن تعریف شوند.
حجت الاسلام دشتی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین دشتی در نشست آموزشی مدیران کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: نظام ما حاصل تلاش‌های خون شهدا و مجاهدانی است که سبب اقتدار در منطقه و سطح بین الملل شده است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به جنگ اقتصادی در ایران افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ما در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و دشمن به سرکردگی آمریکا اطاق جنگی تشکیل داده که توسط کارشناسان خود نقاط ضعف ما را در حوزه اقتصاد بررسی می‌کند و طرح برنامه می‌دهد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر تصریح کرد: این جنگ همه جانبه اقتصادی توسط نظام استکبار طراحی شده و روز به روز ابعاد آن وسیع‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب دردیدار با هنرمندان عنوان کرد: باید اعتقاد به این جنگ اقتصادی داشته باشیم در حالی که برخی در کشور آن را قبول ندارند و برخی بی نفاوت هستند هر چند برخی نیز خود را مسئول برای مقابله با این جنگ می‌دانند .

وی افزود: متاسفانه هنوز برخی از سیاستمداران و اقتصادانان ما در خوشبینی قرار دارند و نمی‌دانند که در یک جنگ همه عیار اقتصادی قرار گرفته‌ایم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر بیان کرد: این افراد می‌گویند باید بهانه را از دشمن گرفت و با آنها معامله کرد در حالی که در فضای جنگی معامله مفهومی ندارد .

حجت الاسلام دشتی عنوان کرد: یک روز محاصره اقتصادی را بنیان کردند و روزی دیگر به فکر تحریم اقتصادی علیه نظام اسلامی ایران افتادند و امروز پس از تحریم‌های اولیه و ثانویه وارد جنگ اقتصادی با ما شده‌اند.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: این جنگ در ابعاد نفتی و بانکی روز به روز ابعاد آن گسترده می‌شود که نیاز است برای مقابله با آن بار دیگر درس مقاومت را همان گونه که از ابتدای انقلاب تمرین کرده‌ایم ، مشق کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب تنها نسخه برای مقابله با جنگ اقتصادی استکبار  علیه نظام را مقاومت می‌داند که البته شاخص‌هایی نیز برای آن بیان کرده‌اند.

حجت الاسلام دشتی گفت: اگر نفوذ و عمق استراتژیک ما در اطراف آسیا و خاورمیانه نمی‌رسید آمریکا به دنبال مذاکره با ما نبود و ما را عددی فرض نمی‌کرد.

وی بیان کرد: قدرت ما این است که با وجود تحریم‌ها مردم در صحنه‌های بزرگ راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اعلام این که خطوط سیاسی نباید سبب انشقاق در درون جامعه شود بیان کرد: سلیقه‌های سیاسی باید محترم شمرده شود اما نباید این سلیقه‌ها سبب افول مبد در جامعه شود.

حجت الاسلام دشتی با اشاره به ضرورت نگاه ویژه به محرومان جامعه گفت: مهمترین مسئولیت دولت مردان نگاه ویژه به محرومان جامعه است و باید به عنوان اولویت نخست برای گرفتن منابع تعریف شوند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: بهترین نظامی که جامعه اسلامی به مردم کرده است یارانه و خدماتی است که به مردم می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: رشد اقتصادی به قیمت از بین رفتن نظام و فرهنگ هیچ فایده‌ای برای ما ندارد بلکه آن چه مهم است رضایت مردمی همراه با حفظ اعتقادات ماست.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات