۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۷۳۳۶
امام جمعه کرج:

دشمن سعی در تضعیف روحیه ایثار و مقاومت دارد

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن گفت: تغییر سبک زندگی مسؤولان، به حاشیه رفتن الگوی سنتی ایرانی اسلامی، اصالت دادن به بی‌بندوباری و لذت‌جویی، ازجمله تهدیدات فرهنگی در جنگ نرم است که متأسفانه در عرصه مدیریت فرهنگی مجاهدی نداریم.
آیت الله حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، جلسه فصلی مجمع استادیاران صالحین، با مدیریت آیت‌الله حسینی همدانی برگزار شد.

در این جلسه آیت‌الله حسینی همدانی در توصیه‌های خود به استادیاران صالحین گفت: رابطه تربیتی بین مربی و متربی از عمده وظایف مربیان است که می‌شود با ارائه راهکارهای عملی به‌صورت همگانی و منسجم، بین اعضا و مربی علقه ایجاد کرد.

وی در ادامه خطاب به استادیاران صالحین افزود: در ارائه مطالب به مخاطب خود نیازسنجی کنید و مطالب را به نحوی ارائه دهید تا مخاطب یاد بگیرد که نمی‌داند و به این سبب تشنه مطالبه گری و آموزش شود.

امام‌جمعه کرج در بخشی از این جلسه به بیان تهدیدات فرهنگی و سیاسی دشمن پرداخت و گفت: در جهت مهار و تغییر نظام، دشمن با استفاده از تهدیدات سیاسی، اهدافی را دنبال می‌کند که تضعیف و قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب، دامن زدن به اغتشاشات و منفعل سازی نیروی انقلابی نسبت به هنجارشکنی‌ها، ازجمله موارد آن است.

آیت‌الله حسینی همدانی به لزوم آفندی بودن یک کشور انقلابی تأکید کرد و اظهار داشت: ما هم‌اکنون در یک جنگ همه‌جانبه قرار داریم و در جنگ، موضع پدافندی داشتن ضربه است و یک کشور انقلابی باید در موضع آفند باشد.

وی با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن، گفت: تغییر سبک زندگی مسئولان، به حاشیه رفتن الگوی سنتی ایرانی اسلامی، اصالت دادن به بی‌بندوباری و لذت‌جویی، ازجمله تهدیدات فرهنگی در جنگ نرم است که متأسفانه در عرصه مدیریت فرهنگی مجاهدی نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان به یکی از مهم‌ترین وظایف مربیان تأکید کرد و گفت: درحالی‌که دشمن سعی در مرعوب‌سازی مردم و تضعیف روحیه ایثار و مقاومت دارد، یکی از مهم‌ترین وظایف مربیان، توسعه نظریه مقاومت در سطح جامعه، به‌خصوص نوجوانان و جوانان است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، سرهنگ عبدلی جانشین فرماندهی سپاه استان البرز، به ارائه اخبار اجتماعی، سیاسی، نظامی خارجی و داخلی ایران و استان پرداخت و هر یک از اعضای مجمع گزارش عملکرد سالانه خود را ارائه کردند.

ارسال نظرات