۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۸۷۳۳۱
امام جمعه ایلام:

بهزیستی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد

امام جمعه ایلام گفت: خدمات ارزنده سازمان بهزیستی و پوشش قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه خود بیانگر دستاوردهای بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کریمی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در اداره کل بهزیستی استان ایلام، اظهار داشت: خدمت به معلولین و افراد ناتوان توفیقی است که نصیب شما عزیزان شده است.

وی افزود: بهزیستی نقش عمده و مهمی در ساماندهی قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه را عهده دار بوده و این مسؤولیتی مهم بشمار می رود.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: تامین رفاه، آسایس و رسیدگی به امور معلولان عزیز و کمک به توانبخشی آنها از خدماتی است که این سازمان به خوبی از عده آن بر آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سازمان بهزیستی متولی رسیدگی و پوشش قشر بسیار عزیزی در کشور شد و بحمدالله در طول این چهل سال کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی امروز به دنبال القا ناکارآمدی و تضعیف نظام اسلامی هستند و انقلاب را خالی از هرگونه دستاوردی معرفی می کنند و قصد دارند تا با نا امید کردن ملت ایران آنها را وادار به تسلیم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: همین خدمات ارزنده سازمان بهزیستی و پوشش قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه خود بیانگر دستاوردهای بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست، ارایه خدمات مختلف به كودكان و نوجوانان و آموزش مهارت‌های زندگی تنها گوشه ای از خدمات مهم و قابل تقدیر این سازمان است.

گفتنی است در پایان این دیدار امام جمعه ایلام از اداره کل بهزیستی استان ایلام بازدید و از نزدیک خدمات ارائه شده از سوی آنها را مشاهده کرد./۸۷۹/پ602/ب1

ارسال نظرات