۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۸۷۲۶۷
حجت الاسلام کلانتری:

روحیه جهادی در پیشبرد هر کاری نقش آفرین است

معاون امور حقوقی اوقاف لرستان به طرح آزاد سازی حریم امام زاده جعفر(ع) بروجرد اشاره کرد و گفت: این طرح زمان بر بوده و نیازمند بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه است؛ پیشبرد کارها نیازمند وحدت و همدلی و روحیه جهادی است.
بقاع متبرکه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام جواد کلانتری، معاون امور حقوقی اوقاف و امور خیریه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح آزاد سازی حریم امام زاده جعفر(ع) در بروجرد گفت: آزادسازی حریم امامزاده جعفر(ع) بروجرد بیش‌از ۱۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه درآمد امامزاده جعفر(ع) بروجرد سالیانه ۵۰ میلیون تومان است که صرف عملیات عمرانی داخل امامزاده میشود، افزود: پیشنهاد ما در راستای طرح آزادسازی حریم امامزاده در قالب طرح بازآفرینی شهری است تا دولت بتواند این طرح را اجرا کند.

معاون امور حقوقی اوقاف لرستان با اشاره به زمان بر بودن طرح توسعه و آزادسازی حریم امامزاده جعفر(ع) بروجرد بیان کرد: این طرح از ده سال پیش مطرح شده است و اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی در ادامه به وظیفه سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه امام زاده و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف خیریه طبق وظایفی که دارد به ‌عنوان متولی امامزادهها، در زمینه مرمت و بازسازی مشکلی ندارد.

حجت الاسلام کلانتری ابراز امیدواری کرد که با همکاری های لازم و بر اساس برنامه ریزی های سازمان اوقاف بتوان اقدامات مؤثری در راستای طرح های عمرانی امام زاده ها در لرستان صورت گیرد.

وی بیان داشت: تعامل و همکاری مدیران و مسؤولان در سایه وحدت و همدلی رمز موفقیت در هر زمینه ای است و با تکیه بر روحیه جهادی می توان شاهد پیشبرد اهداف و پیشرفت کارها بود./9451/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات