۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۸۷۲۲۴
آیت‌الله ری‌شهری:

خدمات و دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود

آیت‌الله ری‌شهری با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی آن باید برجسته شود، گفت: خدمات و دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.
عکس آیت الله ری شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله ری‌شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که در دارالتولیه این آستان برگزار شد، گفت: در آستانه پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی افزود: لازم است همه برنامه‌های آستان‌های مقدس متناسب با شرایطی که در آن قرار داریم خدماتی مناسب با پیروزی 40 سالگی انقلاب اسلامی ارائه کنند و به بیان این مسأله که چگونه بر عمر عزیزش گذشت، تاکید داشته باشند تا مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی مطلع شوند.

آیت‌الله ری‌شهری با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی آن باید برجسته شود، ابراز کرد: انسان زمانی که به کشورهای دیگر سفر می‌کند و شرایط آنان را با شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران مورد مقایسه قرار می‌دهد تازه متوجه می‌شود انقلاب اسلامی چه خدماتی انجام داده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) جایگاه کشور را از نظر پیشرفت و توسعه در مقایسه با چهل سال گذشته بسیار عالی بیان کرد و گفت: به دشمنانی که امروز می‌گویند در چهل سالگی انقلاب فاتحه آن را خواند باید همان کلام رهبری را که فرمودند شتر در خواب بیند پنبه داده؛ را گفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: چهل سال است که رهبر معظم انقلاب با رهبری امام گونه انقلاب اسلامی را در مقاطع سخت از گردنه‌های دشوار عبور دادند و امروز نیز که شرایط بسیار سخت است به درستی در حال رهبری و هدایت انقلاب اسلامی هستند از این رو دشمن در اهدافش به طور قطع شکست خواهد خورد.

وی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را شاخص‌ترین فرزند امام حسن مجتبی(ع) خواند و گفت: طبق صریح روایات؛ زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هم وزن با زیارت حضرت سیدشهدا(ع) است، این سخن معصوم بیانگر جایگاه رفیع این امامزاده واجب التعظیم است.

آیت‌الله ری‌شهری خدمت به مردم را بالاترین عمل بیان کرد و اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های شهرستان در هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) متناسب با این روز بزرگ به مردم خدمات ارائه دهند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات