۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۸۷۲۲۳
مسؤول فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی:

خدمات و برکات نظام با استفاده از ابزارهای روز برای نسل جدید تبیین شود

مسؤول فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب باید با زبان کلیپ و رسانه خدمات و دستاوردهای نظام و شرایط دوره پهلوی را برای مردم به‌ویژه اقشار جوان و نسل جدید کشور بیان کنیم.
حجت الاسلام مرتضی رستم پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مرتضی رستم پور، مسؤول فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به فضل الهی تراز انقلاب اسلامی بعد از 40 سال به ترازی که امام راحل به خاطر آن از تمام وجود خود گذشتند رسیده و اهدافی که انقلاب پیگیر آن بود بعد از 40 سال تحقیقاً محقق شده است اما نتوانسته‌ایم این دستاوردها را بیان کنیم.

وی افزود: در این راستا وقتی به گذشته برمی‌گردیم می‌بینیم راهبرد و منش ما باید به این سمت برود که به مردم در مورد خدمات و برکات نظام اسلامی باید آگاهی بیشتری ببخشیم.

حجت‌الاسلام رستم پور با تأکید بر اینکه باید راهبرد ما در رسانه‌ها و بین طلاب و روحانیان و نخبگان عوض شود، اضافه کرد: لازم است راهبرد تبلیغی را به سمتی ببریم که در دوران پهلوی استعمار بر ایران حاکم بوده و کسی که کار می‌کرد ذهن ایرانی نبود بلکه استعمار بود.

وی ادامه داد: الآن تمام امکانات و خدماتی که داریم از فکر و مغز ما بوده و به معنای واقعی استقلال و عزت داریم که این همان چیزی است که به خاطر آن انقلاب کردیم.

حجت‌الاسلام رستم پور با بیان اینکه انقلابی که ما کردیم انقلاب فرهنگی بود، اظهار کرد: باید سمت‌وسو و جهت فکری جوانان و رسانه‌های خود را به سمت راهبردها و منش استقلال و هویت خودشان برده و هویت شخص و نظام را به آن‌ها نشان دهیم.

وی با بیان اینکه باید در فرصت مراسم گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، افزون بر خدمات و برکات عمرانی و سازندگی، خدمات فکری نظام اسلامی هم با دوره پهلوی مقایسه شود، افزود: مقایسه آثار فکری دوره انقلاب و پهلوی نشان‌دهنده رشد و اعتلای بالای آثار اندیشگی در نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام رستم پور اضافه کرد: افرادی که در این 40 سال به خارج از کشور مراجعه کرده‌اند متوجه تفاوت نگاه‌های دنیا نسبت به انقلاب اسلامی و توانمندی نظام اسلامی شده‌اند که این موارد باید برای مردم به‌ویژه اقشار جوان جامعه بازگو شود.

این مسؤول گفت: در 40 سالگی انقلاب باید با زبان کلیپ و رسانه خدمات و دستاوردهای نظام و شرایط دوره پهلوی را برای مردم به‌ویژه اقشار جوان و نسل جدید کشور بیان کنیم./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات