۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۸۷۱۱۹
حجت الاسلام لرستانی:

برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تأکید کرد و گفت: برگزاری این یادواره ها مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.
حجت الاسلام لرستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز، ظهر امروز در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم با اشاره به ورود دشمن در جنگ نرم گفت: دشمنان امروز سه هدف کوتاه‌ مدت، میان ‌مدت و بلندمدت را در دستور کار خود قرار داده اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز خاطرنشان کرد: هدف کوتاه‌ مدت آنها برهم‌ زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه است.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: امروز دشمن جایگاه ولی فقیه ونیروهای انقلابی همچون سپاهیان، بسیجیان، جوانان و خانواده‌ها را هدف گرفته است.

حجت الاسلام لرستانی با اشاره به اینکه دشمن از تمام ابزارها و امکانات برای رسیدن به هدف خود در جنگ نرم استفاده می‌ کند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان است، افزود: باید از دستاوردهای خون شهدا که وظیفه ای عمومی است، صیانت شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز در ادامه با اشاره به نقش برگزاری یادواره شهدا بیان داشت: یادواره شهدا، مصداق بارز کار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بستری برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در برابر توطئه های دشمنان است، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا عاملی مهم برای انتقال گذشته خودمان و رشادت و دلاورمردی‌های فرزندان‌ این سرزمین به نسل جوان است.

حجت الاسلام لرستانی ادامه داد: شهدای مدافع حرم از کسانی بودند که به تحقق وعده‌های الهی باور و ایمان داشتند، شهدا از زن و فرزند و علایق دنیوی خود گذشتند تا ما در امنیت به سر ببریم.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان امروز نابودی یا از درون‌ تهی‌کردن جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: در سایه برگزاری یادواره ها و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نو باید زمینه هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان فراهم شود./9451/پ602/ب1

ارسال نظرات