۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۸۷۰۵۹
آیت الله طه محمدی:

جمهوری اسلامی با رهبری های امام خامنه ای دارای عزتی جهانی است

امام جمعه همدان گفت: با رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری ایران تا به حال به هیچ کشوری باج نداده و دارای عزتی جهانی است اما آل سعود که همه نوع باج به دیگر کشورها می دهد روز به روز ذلیل تر می شود.
نماز جمعه همدان
نماز جمعه همدان
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به برگزاری یادواره شهیدان بهادربیگی خاطر نشان کرد: برای بنده افتخار است که توانستیم یاد شهدای خانواده بهادربیگی که 4 فرزند خود را تقدیم به انقلاب کرده است را گرامی بداریم.

وی افزایش بصیرت در جامعه را نیاز امروز توصیف کرد و گفت: بعضی ها همانند منافقین از ریشه خراب هستند بنابراین هیچ گاه دست از نفاق و خراب کردن وضعیت بر نخواهند داشت.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که به دست آمده دشمنان در اتاق فکرهای عظیمی که تشکیل داده اند به دنبال تخریب ذهن مردم و ایجاد شبهه های دینی هستند.

وی با بیان این که دشمن از هر راهی برای نفوذ استفاده می کند اظهار داشت: امروز بیشترین آماج حملات دشمن متوجه قشر روحانیت است از این رو با استفاده از فضای مجازی و برخی با پوشیدن لباس روحانیت به دنبال تخریب این قشر هستند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که خطر جنگ نرم بسیار بیشتر از جنگ سخت است وظیفه مسؤولان و مردم آن است که در این شرایط همه خود را افسران جنگ نرم بدانند.

وی یادآور شد: در ماجرای گرانی های اخیر دشمن با استفاده از فضای مجازی جوی را در کشور ایجاد کرده بود تا مردم را فریب دهد و شرایط را بحرانی جلوه دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم و ملت باید با بیداری فریب این عده را نخورند و با دید صحیح و آگاهانه با موضوعات برخورد کنند و بهانه ای به دست دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ندهند.

وی استفاده صحیح از نعمات الهی را مهم عنوان کرد و گفت: انسان مکلف است که از نعمات الهی که در اختیار او است به نحو احسن استفاده کند که یکی از آنها نعمت گوش و شنیدن است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: انسان باید بداند که دستگاه شنوایی او بسیار ارزشمند است و آن را عادت به شنیدن مطالب بیهوده و عبث ندهد و از آن برای شنیدن علمی که او را نجات می دهد استفاده کند.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی خاری در چشم مستکبران جهان است عنوان کرد: با رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی تا به حال به هیچ کشوری باج نداده است و دارای عزتی جهانی است اما کشورهایی همچون آل سعود که همه نوع باج به دیگر کشورها می دهند روز به روز ذلیل تر می شوند.

آیت الله طه محمدی در پایان با اشاره به تشکیل وزارت میراث فرهنگی اظهار داشت: به نظر بنده قبل از هر کاری امروز نیازمند تاسیس وزارت امر به معروف داریم چرا که تا معروف در جامعه احیا نشود مشکلات از بین نخواهد رفت./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات