۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۸۷۰۴۰
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء:

تشکیل هسته‌های مقاومت سبب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن شد

سردار شادمانی تشکیل هسته‌های مقاومت را خنثی‌سازی و برملا شدن توطئه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا با تجزیه و نابودی کشورهای منطقه در حجمی گسترده‌تر منطقه را غارت کنند اما امام خمینی این توطئه را تشخیص داد و فرمان تشکیل هسته‌های مقاومت را صادر کردند.
سردار شادمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهیدان بهادر بیگی با بیان این که دشمنان انقلاب، مقیاس انقلاب اسلامی ایران را جهانی معرفی می‌کنند اظهار داشت: این انقلاب توانست هیمنه غرب را در هم فرو بریزد و هدف اصلی از این انقلاب آمریکا و غرب است.

وی ماموریت اصلی  انقلاب اسلامی را تربیت و پرورش انسان‌هایی در تراز انسان‌های صدر اسلام دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی دانشگاه انسان ‌ساز است و بزرگان این کشور تاییدی بر این صحبت است.

سردار شادمانی تصریح کرد: ماموریت انقلاب اسلامی از نظر سیاسی مبارزه با استبداد و ظلم است، اما این اقدام در راستای ماموریت برجسته انقلاب برای تربیت انسان‌های در تراز صدر اسلام است.

وی ادامه داد: دشمنان مانع تربیت یافتن انسان‌ها هستند و با تمام ابزار و امکانات برای ترویج فساد و لذت‌های دنیایی تلاش می‌کنند تا مانع رشد انسان‌ها در مسیر الهی و پرتو قرآن شوند اما انقلاب آمد تا با این هدف آنها مبارزه کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء تاکید کرد: بنده به عنوان سرباز کوچک این انقلاب شهادت می‌دهم که امام عظیم الشان و رهبر انقلاب اسلامی در وارستگی، ساده زیستی، تقوا، شجاعت، روحیه مجاهدت، فقه و عرفانی که دارند ثابت کرده‌اند که دسترسی به امام علی (ع) و علی‌وار زیستن مشکل نیست.

وی با بیان اینکه بعد از صدر اسلام  و ائمه اطهار(ع) تاریخ شخصیتی همچون امام راحل به خود ندیده است یادآور شد: امام(ره) از نوع  انسان‌های در تراز  صدر اسلام است و از این رو تربیت یافتگان ایشان نیز در تراز صدر اسلام هستند.

سردار شادمانی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در تراز شهدای صدر اسلام و در بین شهدای جهان تشیع دارای جایگاه والایی هستند.

وی  با اشاره به فلسفه تشکیل هسته‌های مقاومت برای تحقق هدف اصلی انقلاب اظهار داشت: بعد از پیروزی در جنگ هشت ساله وقتی دشمنان انقلاب متوجه شدند که  قدرتی که در پرتو انقلاب اسلامی در ایران ایجاد شده تحول عظیم در منطقه رقم خواهد زد، اقدام به طراحی توطئه‌ برای تجزیه کشورهای منطقه کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء خاطر نشان کرد: در برابر این ترفند امام خمینی (ره) با بصیرت بالای خود بر تشکیل و راه‌اندازی هسته‌ مقاومت در منطقه تاکید کردند.

وی تشکیل هسته‌های مقاومت را خنثی‌سازی و برملا شدن توطئه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا با تجزیه و نابودی کشورهای منطقه در حجمی گسترده‌تر منطقه را غارت کنند اما امام خمینی این توطئه را تشخیص داد و  فرمان تشکیل هسته‌های مقاومت را صادر کرد./979/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات