۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۸۷۰۳۵
آیت الله جوادی ‌آملی:

کشور را به گونه ای اداره کنیم که بیگانه طمع نکند| تاکید بر حمایت از مردم مظلوم یمن

حضرت آ‌یت الله جوادی آملی با بیان این که توسل به غیر خدا شایسته نیست، گفت: ما اکنون در میدان مین هستیم اما به برکت قرآن و اهل‌بیت(ع) محفوظ هستیم.
دیدار مشاور عالی فرمانده کل قوا با مراجع  تقلید‎

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار اظهار داشت: ما اکنون در میدان مین هستیم اما به برکت قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام محفوظیم چرا که خدایی به ما یاری می رساند که کل زمین و آسمان در ید قدرت اوست.

وی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس به واقع در شرایطی مشابه شرایط شعب ابی طالب بودیم و خدا ما را تنها نگذاشت و مشکل ما را حل کرد پس ما به عینه این مساله را تجربه کرده ایم که می شود کسی در اوج مظلومیت باشد و پیروز و سربلند بیرون بیاید، در آن دوران، هیچ کس ما را یاری نکرد مگر خدا، اکنون نیز توسل به غیر خدا شایسته نیست.

حضرت آیت الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از مردم مظلوم یمن بیان داشت: در مورد یمن تا آنجا که از دست ما بر می آید باید به این مردم مظلوم کمک کنیم.

وی در ادامه به مساله تقویت مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: سپاه باید در تقویت مرزهای کشور به سایر نیروها یاری برساند، هم امکانات فنی و تجهیزات رصد مرزها را تامین کند و هم تامین نیروی انسانی متعهد و مومن را در دستور کار داشته باشد تا ورود قاچاق و مواد مخدر به کشور صورت نگیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان ابراز داشت: تمام نعمت ها حتی بیش از نیاز ما در  کشور هست، تنها لازم است طوری کشور را مدیریت و اداره کنیم که بیگانه طمعی به اعتراضات مردم بخاطر مشکلات اقتصادی نداشته باشد.

ارسال نظرات